У магазинах побутової техніки – аншлаги. Крім новорічних знижок, людей сюди жене девальвація – українці намагаються вкласти знецінені гроші в товар.
Втім, бажані покупки не завжди радують. Тиждень тому Олег з дружиною придбали новий холодильник – в магазині неподалік від їхнього будинку. Відразу оплатили і доставку. Покупцям надали договір, який гарантував, що товар привезуть на наступний день. Власники чекали в зазначений час, виявилося – марно.
"Починаємо дзвонити на телефони – ніхто не відповідає. Дзвонимо на гарячу лінію цієї мережі, там сидить якась жінка, яка цим питанням не займається і каже: "Ви розумієте, магазин це одне, доставка це інше, ви не за адресою". Я кажу: "У нас є чек, де вказана і ціна холодильника, і доставка, все в одному магазині пробито", – розповідає покупець холодильника Олег Івченко.
Жодних вибачень покупець так і не почув. Не сказали йому, і коли онувідіт покупку. Чоловік уважно вивчив договір. У ньому докладно говорилося про штрафні санкції для покупця, якщо той не відкриє службі доставки. А ось про відповідальність кур'єрів – ні слова.
Холодильник в підсумку привезли в половину першого ночі. Сім'ю розбудив дзвінок у двері. Кур'єри навіть не представилися, що не розпакували товар і не проставили гарантійну друк на документах. Додзвонитися до директора магазину не вдалося.
Такий сервіс – це порушення прав споживача. Але наше законодавство ніяк не може покарати керівництво магазину. Юрист Анатолій Шестаков радить Олегу судитися і стягнути моральний збиток за несвоєчасну доставку, нерви і порушення планів сім'ї, яка чекала свою покупку.
"Перед тим як підписувати будь-які угоди, договори доставки, купівлі-продажу, потрібно уважно ознайомитися з цими угодами і вимагати від осіб, контрагентів пояснень, які будуть штрафні санкції у разі порушення їхніх обов'язків", – пояснює юрист.
Представники магазину побутової техніки відмовилися коментувати ситуацію.