Найбільші розпродажі – новорічні, а максимальні знижки магазини пропонують в кінці зими. Про це розповів професійний шопер і стиліст Зростання Дикої, пише Gazeta.ua.
"У новорічні розпродажі можна розраховувати на знижку 50%. Гольфи, сорочки, штани, джинси та інші базові речі гардеробу будуть набагато дешевше. На верхній одяг опустять ціну більш ніж на третину. Найбільше подешевшає одяг, яка доповнює образ", – говорить Дикий.
Знижки понад 70%, за словами експерта, можна очікувати в лютому. "Активно новорічні розпродажі проводять в перші два-три тижні після Нового року. Максимальні знижки будуть пропонувати в лютому. У магазини прийде нова колекція, а старої залишиться небагато. Знижки на неї зазвичай досягають 70%", – додає Дикий.
При цьому 31% українців купують фірмові товари тільки через знижки. З усіх видів акцій більшість покупців в Україні орієнтуються на знижки, свідчать дані Nielsen. Так, 62% українців вважають за краще знижки в ціні іншим акціям. У минулому році таких було 44%.
"Якщо вільні гроші є, їх зазвичай витрачають на одяг, відпустку або розваги. У третьому кварталі індекс довіри споживачів в Україні знизився. Всі показники говорять про те, що очікування у українського споживача песимістично. Як результат, споживач включає максимальний режим економії", – коментують в компанії.
Нагадаємо, раніше експерти повідомляли, що Україні загрожує погіршення споживчих настроїв. Стримує споживчу активність, за словами фахівців, невисокий зріст доходів, в той час як витрати населення збільшуються, в тому числі через підвищення регульованих тарифів.