Не встиг шведський бренд H&M презентувати міні-серіал, присвячений майбутньому Різдву, як уже представив на суд своїх шанувальників нову колекцію.
За словами дизайн-директора H&M Пернілли Вольфархт, період різдвяних свят насичений всілякими подіями, які передбачають часту зміну образів. Саме тому до нової колекції ввійшли як вбрання для гучних дискотек і офісних тусовок, так і простий та зручний одяг для святкування в колі родини.
У жіночій лінійці з'явилися вільні трикотажні сукні та картаті спідниці. У чоловічій – графічні малюнки. А діти отримали орнаменти з паєток і круті тапки.
Нагадаємо, що шведський бренд одягу H&M зайшов на український ринок наприкінці серпня. У нашому огляді ми писали, за що його так люблять модники у всьому світі і чому ми всі його так довго чекали.
А ось нова колекція Moschino була створена для H&M самим Джеремі Скоттом. Вона присвячена нульовим і золотій епосі MTV. Всі ці речі можна буде купити у флагманських магазинах H&M з 8 листопада. А тим часом вже можна ознайомитися з лукбуком, щоб точно знати, що хапати з полиць, оскільки конкуренція обіцяє бути суворою.