Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.
Прийняти
Головна Сьогодні

ТОП найбільш вражаючих кастомних мотоциклів України

Українські умільці перетворюють серійні мотоцикли і радянські раритети в твори мистецтва, на яких їздять по світу і дивують навіть священиків

Байкери подорожують на своїх тюнінгованих конях.
Байкери подорожують на своїх тюнінгованих конях.

В руках українських майстрів деталі звичайних серійних мотоциклів перетворюються в ексклюзивні байки. У нашій країні все активніше розвивається кастом-культура – виготовлення "залізних коней" своїми руками. Кастомайзингом сьогодні займаються як професійні майстри в великих фірмах, так і аматори, які присвячують цій непростій справі вільний час. Так, комп'ютерник з Одеси зробив свій неповторний боббер на базі радянського М-72 з рідкісним двигуном від BMW, привезеним з Америки. А харків'янин близько десяти років терпляче збирав у своєму гаражі "залізного коня" з мотором від вітчизняного "Дніпра", а в результаті у нього вийшов не мотоцикл, а справжнісінький "Алігатор".

ОДЕСА

new_image_233

За одеським вуличкам колесить стриманий і строгий чорний байк, в якому не кожен вгадає радянський мотоцикл. Над створенням раритету місцевий умілець Геннадій Стойков трудився два роки. У будні він працює в сфері комп'ютерних технологій, а на дозвіллі перетворює двоколісних "коней" в твори мистецтва, збираючи вручну унікальні кастоми. Ідея зайнятися переробкою "залізного коня" прийшла в голову разом із знахідкою – в селі у брата Геннадій виявив частини радянського мотоцикла М-72 (до 1950-х застосовувався тільки військовими і у вільний продаж не надходив. – Авт.).

"Спочатку думав зробити легкий рестайл, але коли почав розбирати, зрозумів, що рама занадто деформована і легким ремонтом не обійтися, тому прийняв рішення зробити кастом", – розповідає мотолюбитель. Після переробки мотоцикл втратив задньої підвіски, радянський мотор змінив двигун R90S фірми BMW, випущений ще в 1970-ті. "Це дуже рідкісна модель, вона випускалася всього три або чотири роки", – говорить господар кастома. Багато деталей для свого "залізного коня" мотоцикліст шукав на інтернет-аукціонах, після чого самостійно підганяв їх за допомогою болгарки і напилка. "Щоб зістикувати радянську трансмісію і німецький мотор, зробив перехідник", – розповідає Геннадій. Однак через погані дороги господар раритету катається нечасто. "Це мотоцикл вихідного дня – поїхати, наприклад, до моря з дружиною", – вважає байкер.

КИЇВ

new_image5_126

Ефектний чопер пляшкового кольору – яскравий приклад того, як можна змінити непоганий мотоцикл до невпізнання, отримавши при цьому дуже оригінальну модель. "Донором" байка був круїзер Yamaha XV1600 Wild Star, який господар, природжений кастомайзер Олександр Савчук, вирішив "прокачати". Залізного коня пригнав в гараж до одного, де хлопці дістали болгарку і повністю його розібрали. Потім вони підшукали відповідні труби і взялися за зварювання. На авіазаводі по кресленнях байкеру фрезерувати траверси, на підприємстві "Радар" – хромовані. А для бензобака Олександр сам змайстрував спеціальне пристосування – "англійське колесо". Ретельно кастомайзер продумав і майбутню підвіску, провів розрахунки за кресленнями і формулами, а тому, на відміну від багатьох чопперов, його дітище вийшло вельми комфортним і поворотким. Таким чином свого двоколісного друга киянин зробив повністю своїми руками, замовити довелося лише фару, повітряний фільтр і переднє колесо.

Цікаво,щонавітьпросунутийзнавецьмотоциклівнавряд чизможездогадатися,щопідексклюзивнимбайкомховаєтьсясерійнаYamaha."Колизупиняюсянасвітлофорі,водіїопускаютьсклаіззахопленнямзапитують: "ХарліДевідсон?".Якажу: "Ямаха",іу відповідь-розчарування.Алечерезчаспочавпростокивати,погоджуючись,чогорозчаровуватилюдей",-посміхаєтьсяголовниймеханікмайстерніCustom CultureОлександрСавчук.

ДНІПРО

new_image3_194

49-річний байкер з Дніпра Анатолій Єремєєв отримав прізвисько Дизайнер, і не дивно, адже свою "Ямаху" він модернізував до невпізнання. На скромному "японцеві" Анатолій переробив все до дрібниць, замінивши навіть фари, бак і сидіння. Тепер мотоцикл виглядає скоріше як музейний експонат в стилі постпанк, але це не заважає власникові колесити по світу. На своєму кастомом Єремєєв побував в Карпатах, Москві і навіть Грузії. Для зручності байкер змайстрував особливий причіп-бочку, в якому возить намет та інші необхідні речі. "Мотоцикл – це відображення внутрішнього світу байкера, його самовираження. Комусь важливі гроші, і мотоцикл виглядає наворочено і дорого, хтось цінує стиль, – поділився з "Сегодня" Єремєєв. – Для мене ж головне незвичайність, щоб мотоцикл був не схожий на інші".

Ітребасказати,щовдосягненніцієїметиАнатолійдійснодосяг успіху-мотоциклвиглядаєнастількинезвично,щобілянього,за визнаннямсамоговласника,перехожіпостійнопросятьсфотографуватися."Одного разуязупинивсябілякатолицькоїцеркви,поручзбайкомфотографувалисянавітьсвященики",-згадуєбайкер.

До речі,байкерськийстажАнатоліястановитьвже35роківінавітьдругуполовинкуЄремєєвзустрівзавдякимотоциклу:дівчиназвернулананьогоувагупід часбайк-шоу."Дружинарозділяємоє захопленняіззадоволеннямїздитьзімноювподорожі",-розповідаєДизайнер.

new_image4_158

ЛЬВІВ

new_image6_102

Байкер"Коваль",вінже-РоманЗадорожний-головнийнатхненникі"золотіруки"львівськоїмотомайстерніWest Ukraine Motors,пишаєтьсяусімасвоїмитворіннямиізнаєпромотоциклимайжевсе."Майстернюявідкривв2010 році,атюнінгуватимотоциклипочалироків чотири тому.Зацей часмиповністюпереробилишістьбайків,виконуючивсюроботувручну",-розповідаєРоман.Засловамимайстра,на"оновлення"байкайдетри-чотиримісяцікропіткоїроботиімінімум$ 1000..

Середбайкерів,якувсіхтворчихнатур,єсвоятюнінг-мода.Приміром,заразпопулярні"кафе-рейсери"длякоротких,алешвидкіснихпрогулянок.Одноміснібайкипереробленітак,щобдомежізменшитивагу.Всерединіминулогостоліття"рокери"пересувалисянатакихміжкафешкамитапарковалипрямобіля столика.Такожне виходятьзмоди"чопери",якікомплектуютькермомнависокійвилці,додаютьспинку,азаднєколесозмінюютьнабільшшироке.

Користуютьсяпопулярністьі"рет-байки",або"криси".Всідеталітакогокастомаповиннівиглядатитак,нібизнайденіназвалищі:облізлафарба,іржа,замістьбакаможестоятиканістра.Не меншпопулярнийсередбайкерів"стрітфайтер"-"вуличнийбоєць",вякомукастомайзериприбираютьвесьпластикіпідкреслюютьагресивнийвид.

new_image7_90

ХАРКІВ

new_image8_68

Харків'янинОлександрШевченкодесятьроківу вільнийвідроботичасстворювавунікальнийбайк,копіюякогоне зустрінешнінаоднійдорозі.Врезультатіпереробкизалишивсялишеоригінальнийдвигункиївського"Дніпра",іншідеталімайстервиготовивза власними кресленнями,завдяки чомуотримавнеповторнуконструкцію.Довгий,приземлений,нібиготовийось-осьнакинутисянасвоюжертву,-мотоциклвийшов справдіунікальнимісвоїмвиглядомпідказавтворцевівідповідне ім'я.

"Цежкрокодил,а немотоцикл!"-подумавОлександр,розглядаючисвій витвір,іохрестивйого"Алігатор".Таквиникла ідеязабарвленнядлядвоколісногохижака.Олександрзнайшовхудожника,якийнаділивзалізнурептиліюзагадковістюідревньоюсплячюсилою.Здається,що"Алігатор"ось-осьпрокинетьсяівідправитьсянаполювання.

"Врусі,до речі,вінвідповідає назві.Мотоциклдуженизький,іколинаньогосідаєш,відчуваєш,нібидійсноосідлавкрокодила",-говоритьмайстер.Заразна"Алігаторі"розсікаєдругмайстра-унікальнийкастомйомупрезентуваладо днянародженнядружина.Алез"батьком"крокодилзустрічаєтьсярегулярно,аджехтокращесамоготворцяпроведетехобслуговування.

Заразжехарківськийумілецьпрацюєнадіншимцікавимпроектом,якийплануєзакінчитивженавесні.Олександрпереробив56-річнулегендурадянськогомотопрому-мотоциклМ-62("Урал"),іпроектповиненбути неменш цікавий,ніж"Алігатор"."Яйогоповністюпереробив,ашкірянуобтяжкудлясидіньробивфахівець,якийвиготовивтубуспідкришталевийм'ячдлятриразовоговолодаря"Золотогом'яча"іекс-президентаУЄФАМішеляПлатінідофіналуЄвро-2012",-розповідаєШевченко.

Читайте найважливіші новини в Telegram, а також дивіться цікаві інтерв'ю на нашому YouTube-каналі.

Джерело: "Сегодня"

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів