Лише один відсоток цибулин, проданих на відомому квітковому ринку Bloemenmarkt в Амстердамі, згодом розквітав. Крім того, в упаковці виявлялося до 20 відсотків менше цибулин, ніж було заявлено, а зовнішній вигляд тюльпанів відрізнявся від того, що було зображено на упаковці. Про масовий обман туристів повідомило видання De Telegraaf із посиланням на дослідження агентства Bulb Quality Support (BQS).
Дивіться відео: в Амстердамі незадоволені через наплив туристів
Генеральний представник Королівської асоціації з вирощування квіткових цибулин Рене ле Клерк назвав обман з цибулинами тюльпанів в Амстердамі структурною проблемою, яка існує вже як мінімум двадцять років. "Сумно, що шахраї вводять споживачів в оману і завдають шкоди іміджу одного їх символів Амстердама та Нідерландів", – зазначив він.
Рене ле Клерк закликав Управління із захисту прав споживачів і керівництво ринку виступити в ролі захисника покупців.
У BQS заявили, що необхідно не тільки навести лад на ринку, але і заборонити продаж цибулин тюльпанів із січня по червень, тобто поза сезоном. Саме в цей період і проводилося дослідження.
До речі, плаваючий квітковий ринок Амстердама існує з XVII століття. На нинішньому місці він розташований з 1889 року. Наразі ринок в основному функціонує як туристична пам'ятка.
Нагадаємо, що наприкінці минулого року в Амстердамі вирішили прибрати інсталяцію "I amsterdam", яку в 2004 році встановили на площі перед Державним музеєм. Візитну картку міста перемістили в менш популярне місце.
Крім того, раніше стало відомо про плани градоначальника столиці Нідерландів Фемке Халсема реорганізувати район Де-Валлен, більш відомий як квартал Червоних ліхтарів. Вона вважає, що місто не повинно ставати туристичною визначною пам'яткою завдяки проституції.
Також ми повідомляли, що в 2020 році в Амстердамі з іноземців стягуватимуть туристичний податок в розмірі трьох євро за ніч на додаток до збору 7% від загального рахунку за проживання в хостелах і готелях міста.