Офіційно: вчені з'ясували, як поширюється рак

Злоякісні пухлини використовують фруктозу в печінці для свого збільшення

Вчені вивчають механізм поширення раку. Фото: depositphotos
Вчені вивчають механізм поширення раку.
Фото: depositphotos

Вчені з США наблизилися до розгадки механізму появи і розповсюдження раку. Під час важливого експерименту дослідники Університету Дьюка встановили, що метастатичні ракові клітини перепрограмують свій метаболізм, щоб захоплювати нові органи. Крім цього, вторинні злоякісні пухлини використовують фруктозу в печінці для свого зростання.

Раніше ми повідомляли, що дослідники відкрили простий спосіб виявити у себе рак на ранніх стадіях.

Вчені виявили, що в дефектних клітинах в метастазах включаються ті гени, що були менш активні в первинної пухлини. При цьому профілі експресії ДНК в печінці відрізняються від таких в легенях, що вказує на те, що ракові клітини пристосовуються до нового специфічного середовища. Наприклад, посилювалась діяльність генів (такі, як ALDOB), що відповідають за розщеплення цукру фруктози, який у великих кількостях зустрічається в кукурудзяному сиропі і оброблених харчових продуктах. Це дає клітинам можливість швидко ділитися і поширюватися.

За словами дослідників, результати роботи допоможуть створити методи терапії невиліковних метастазуючих пухлин і запобігання їх виникненню

Крім цього, ми писали, що вчені відкрили несподіваний засіб проти раку.

Також повідомлялось про те, що вчені заявили про несподівані причини імпотенції і раку.

Безпровідний інтернет загрожує імпотенцією та онкозахворюваннями. Про це заявляють голландські вчені з університету Вагенінген. Підтримують їх і деякі вітчизняні дослідники.