Головна Сьогоднi

Вчені відкрили несподіваний спосіб перемогти біль

Дослідники провели дуже цікавий експеримент

<p style="text-align: justify;">Вчені знайшли спосіб приглушити біль. Фото: pixabay</p>
Вчені знайшли спосіб приглушити біль. Фото: pixabay

Американські вчені з Колорадського університету в Боулдері і Хайфського університету привели цікавий експеримент, під час якого знайшли несподіваний спосіб притупити фізичний біль. Результати експерименту були опубліковані в журналі Proceedings of the National Academy of Sciences.

У дослідженні взяли участь 22 гетеросексуальні пари у віці від 23 до 32 років. Закохані просто сиділи поруч, перебували в різних кімнатах або трималися за руки. Весь цей час вчені стежили за мозковою активністю партнерів.

На наступному етапі ті ж завдання виконувалися з однією зміною – на руку кожної жінки впливали нагріванням, що викликає легкий біль.

Дослідники з'ясували, що коли партнери трималися за руки, синхронізація їх мозкових хвиль досягала максимуму. При цьому больові відчуття притуплялися. Вчені пояснюють це тим, що в мить дотику партнера людина відчуває себе безпечніше.

Нагадаємо, раніше ми писали про найпоширеніші причини головного болю вранці.

Дивіться відео: експерти вирахували індекс здоров'я українців