Головна Сьогоднi

Вчені виявили спосіб ефективного лікування псоріазу

У мишей вченим вдалося зменшити активність поділу клітин, що характерно для псоріазу

<p style="text-align: justify;">Псоріаз. Фото: Likar.info</p>
Псоріаз. Фото: Likar.info

Група американських дослідників на чолі з доктором Річардом Вангом успішно випробувала на мишах метод, який відкриває двері в майбутнє з ефективним лікуванням псоріазу. Результати були опубліковані в Nature Medicine.

Дерматолог Річард Ванг зазначив, що за допомогою їх способу можна буде позбутися і від інших шкірних захворювань, проте пріоритетною залишається робота над псоріазом. За допомогою інгібування транспортного білка GLUT1 у мишей вченим вдалося зменшити активність поділу клітин, що характерно для псоріазу
.

Крім того, за допомогою інгібування GLUT1 їм також вдалося зменшити запалення. Вчені стверджують, що їх метод позбавляє хворих від головної проблеми сучасних ліків від псоріазу, які негативно впливають на імунну систему людини, піддаючи її ризикам інфікування та захворювання іншими недугами.

Їх же спосіб абсолютно безпечний, і для початку розробки новітнього препарату їм необхідно протестувати метод на людині.

Про те, чому вчені радять пенсіонерам освоювати нові професії, дивіться на відео нижче:

Джерело: vistanews.ru

Новини партнерiв