Сучасні комп'ютерні ігристаютьвсtбільш реалістичними , забезпечуючипередачувсієї палітривідчуттів.Разом з тимоб'єктівз реального світув нихз кожним днемменше : наприклад,багатьом популярнимігрампритаманневтіленнягероївв ідеальнихчоловіків і жінок , що володіють , крімсуперздатностей ,еталоннимитілами.Особливо сильноце проявляєтьсяу персонажівжіночої статі :великі груди,тонка талія , опрацьованийпрес , спортивніноги,словом,підтягнутесексуальне тілоне відповідаєкартинці,яку ми бачимона вулицях.
Звичайно,у звичайних жінокнемає необхідностіцілодобовобігатипо лабіринтахабопокинутим будівлямза " поганими хлопцями ",віджиматися , підтягуватися ,дертисяпо сходахдесятки разівна годину,а такожздійснюватиекстремальнітрюки. Але все : як бивиглядалигероїнінайпопулярніших комп'ютерних ігор , якбивони володілипараметрамисередньостатистичної жінки ?
РесурсBulimiaпровів власнедослідження, результатом якогостали зображеннягероїнькомп'ютерних ігортакими,якими б вонибулиу форматіplus- size .За данимиCDC ,середній зрістжінки старше20років уСША становить63,8дюйма ( 162см),вага -166,2фунта ( 75,4кг) , обхватгрудей -37,5дюйма ( 94см).10персонажіввідібрализа результатамикористувальницькогоголосування.
Чому жгероїнькомп'ютерних ігоррозробники зробилинастількинереалістичними ?Цесоціальний тиск , який впливаєнакожного члена суспільстванавіть черезперсонажівкомп'ютерних ігор.
Дівчата- геймери ,надихнувшисьідеальною фігуроюгероїні,перестають бутизадоволенівласним тілом,щодуже швидкопризводить до порушенняхарчової поведінки .Нерідко зарегулярнимивідмовами відїжі йдеанорексія,яказмінюється нападамибулімії- прагненнямз'їстивсе і відразу.
Автори проектувірять,що їх результатидопоможуть користувачамусвідомити, щовіртуальнідівчатаз ідеальнимипараметрамизустрічаються лишев комп'ютерному світі ,звичайні жжінки прекраснізовсім по-іншому .Також вонисподіваються,що в майбутньомуперсонажістанутьвиглядатиприродніше.
Джерело: bulimia.com, mail.ru