Блоги
Александр Кава

Чому на Троєщину немає метро: мільярд доларів і 25 років обіцянок

Александр Кава

эксперт в отрасли транспорта

20130101_photo_kawa_2

У Києві необхідно побудувати нову лінію метро до масиву Троєщина. Зараз там проживає близько 300 тисяч осіб, і щоб перевезти таку кількість пасажирів, необхідний метрополітен. Після появи нової лінії, будуть всі можливості розвивати цю територію і далі, а в довгостроковій перспективі кількість жителів масиву може подвоїтися.

Реклама

Побудувати на Троєщину метро обіцяють різні чиновники вже більше чверті століття. Тема метрополітену завжди обіцяла хорошу електоральну підтримку, і скільки я себе пам'ятаю, людям перед кожними виборами обіцяли за 3 – 4 роки провести нову лінію. Але, на жаль, наші політики чесністю і порядністю не відрізняються. За ці 25 років ніхто не довів проект навіть до етапу завершення проектних робіт!

По суті, за роки незалежності в Києві не була запущена жодна нова лінія метрополітену. Всі проекти, які були реалізовані в місті за останні 25 років, – це продовження існуючих ліній. А в цьому випадку необхідно будувати абсолютно нову, для цього потрібні гроші, близько мільярда доларів, і час. Схоже, більшість політиків розуміють, що в свою каденцію вони не зможуть заробити електоральну підтримку на цьому, оскільки термін до чергових виборів набагато менший, ніж той час, який потрібен на будівництво метро.

Починати будівництво нової ліній необхідно було з пересадочного контуру, що з'єднує три існуючі лінії метро на станціях "Вокзальна" – "Лук'янівська" – "Тараса Шевченка". Тільки після цього лінія повинна йти на лівий берег, інакше ми можемо отримати колапс в метрополітені на діючих пересадочних вузлах.

Реклама

Зараз у Києві є три пересадочні вузли між існуючими лініями метрополітену. Вони всі розташовані в центрі і працюють на межі пропускної здатності. Якщо буде запущено ділянку 4-ї лінії тільки до станції "Тараса Шевченка", це призведе до додаткового напливу пасажирів на синю гілку і, відповідно, на пересадочний вузол "Майдан Незалежності" – "Хрещатик". А цей вузол вже 25 років перевантажений. У годину-пік перехід зі станції "Хрещатик" на "Майдан" займає досить багато часу, тому що потрібно пересуватися по довгому обхідному коридору. Цей додатковий з'єднувальний тунель побудували 30 років тому, оскільки ескалатори не справлялися з пасажиропотоком.

Найбільш ефективний варіант будівництва нової лінії метрополітену – підземний. По-перше, тільки при підземному проходженні нової гілки можна забезпечити зручну і швидку пересадку на існуючі три лінії. По-друге, тунельний варіант дозволяє більш ефективно використовувати наземний простір. Правобережна частина метрополітену в будь-якому випадку буде тільки в підземному варіанті. Якщо на Подолі пустити рух по естакаді, по суті, буде знищена історична частина міста, естакада зіпсує багато звичних видів, які є зараз в одному з найстаріших районів Києва. На лівому березі можна розглядати як підземний, так і естакадний варіанти будівництва. Але потрібно розуміти, що останній, як і наземна залізниця, сильно ускладнює можливості для розвитку вуличної дорожньої мережі та в перспективі обіцяє заторами і значними перевитратами часу при поїздках на автобусах і автомобілях.

Зараз лівий берег і без того, по суті, розрізаний на сім окремих сегментів, сполучення між якими погане, оскільки залізниця і наземний метрополітен не дозволяють з'єднати вулично-дорожню мережу різних масивів. В результаті на лівому березі виникає багато заторів.

Реклама

Наприклад, існує всього лише три автомобільні перетини червоної лінії метрополітену, яка на лівому березі проходить в наземному варіанті. Ви можете проїхати на автомобілі або біля станції метро "Лівобережна", але там розв'язка стоїть в годину-пік глухо, або біля метро "Дарниця", або біля "Чернігівської". Аналогічно головний залізничний хід на лівому березі відсікає Позняки, Осокорки та Харківський від решти районів лівобережжя: проїхати можна тільки по трьох дорогах – Харківське шосе, Дніпровська набережна і проїзд біля залізничної станції "Лівий берег".

Більше того, наземний варіант метро загрожує значним шумом для навколишніх будинків. Навіть захисні екрани не дозволяють повною мірою поглинути той рівень шуму, який виробляють поїзди.

Що стосується окупності міського транспорту, то ці проекти не окупаються ні в одній країні. Коли розповідають, що лінія метро буде окупатися і інвестори повинні вкладати гроші, це просто неправда. Люди навіть не розуміють, що таке інвестиційні проекти і як інвестиції повинні окупатися. Не треба розповідати про якусь нерухомість біля станцій метрополітену, наші чиновники швидше просто розділять ці земельні ділянки. Так що з боку чиновників говорити про окупність нової лінії метрополітену – це непрофесіоналізм.

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Говорить президент України
Більше заяв Зеленського
ЗСУ: головне
Докладніше
Допомога під час війни
Більше новин
Love is...💙💛
Подорожуй Україною
У пошуках роботи
Знайти своє місце!
🏠 Квартирне питання
Новини нерухомості
"Разом нас багато"
Нас не подолати
🚘 Актуалка для автовласників
Що ще нового?
Кулінарний майстер-клас
Що приготувати?
⚽ Фан-сектор
Вболівай за футбол!
Be in Techno Trends
Слідкуй за новинами
⭐ Срачi прибули
Більше скандалів
🔮 Прогнози та гороскопи
Що ще кажуть зірки?
Валюта
Курс долара в касах банків (купівля/продаж)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрексімбанк Укрексімбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Універсал Банк Універсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
Герої не вмирають!

Позивний “Депутат”... Сергій Компанієць - старшина роти 93-ї окремої механізованої бригади “Холодний Яр”. Воював на передовій з 2014 року. Хлопці називали 47-річного старшину батьком, бо він допомагав і вчив кожного. Загинув у бою під Ізюмом, прикриваючи побратимів. Його 16-річний син пішов вчитись у військовий коледж…

Історія героя
Рейтинг цін
Скільки коштує житло у новобудовах Києва (грн за м²)
1
Печерський Печерський
90 592
2
Шевченківський Шевченківський
57 791
3
Оболонський Оболонський
54 494
4
Подільський Подільський
51 178
5
Голосіївський Голосіївський
46 989
6
Святошинський Святошинський
36 659
7
Дніпровський Дніпровський
35 882
8
Дарницький Дарницький
35 881
9
Деснянський Деснянський
35 364
10
Солом'янський Солом'янський
31 688
Прогноз 🔑
Рейтинг популярності
Наші спортсмени в Instagram
1
Василь Ломаченко Василь Ломаченко
2157К
2
Олександр Усик Олександр Усик
1698К
3
Олександр Зінченко Олександр Зінченко
1660К
4
Андрій Шевченко Андрій Шевченко
1150К
5
Володимир Кличко Володимир Кличко
1021К
6
Еліна Світоліна Еліна Світоліна
871К
7
Андрій Лунін Андрій Лунін
658К
8
Віталій Кличко Віталій Кличко
515К
9
Дар'я Білодід Дар'я Білодід
496К
10
Юлія Герасимова Юлія Герасимова
449К
У кого найбільший прогрес
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
53,45
52,91
51,01
27,60
55,88
53,88
54,88
26,89
56,49
55,02
54,97
27,76
56,90
54,90
54,09
28,64
56,99
55,99
56,68
28,98
59,88
56,91
56,99
28,79
59,99
57,99
57,99
29,47
59,99
57,99
57,99
29,48
60,99
59,99
59,99
29,48
-
51,67
51,11
26,87
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

63356.89

Binance Coin (BNB)

552.04

Dogecoin (DOGE)

0.15

Litecoin (LTC)

80.7

Theta (THETA)

2.08

Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів
Вибір українців 🚘
Які нові легкові авто купували у червні
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Детальніше
Love is... 💙💛
За що ми любимо Вінницю
Водонапірна вежа

Водонапірна вежа

Фонтан «Roshen»

Фонтан «Roshen»

Вареники з вишнею

Вареники з вишнею

Double-decker

Double-decker

Готель «Савой»

Готель «Савой»

Вiдвiдати мiсто після перемоги

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти