Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Аваков готовий прийняти Шкіряка назад

13 травня 2015, 13:48

В.о. керівника ДСНС може знову стати радником глави МВС

Зорян Шкіряк може знову стати радником глави МВС. Фото: mvs.gov.ua

Зорян Шкіряк може знову стати радником глави МВС. Фото: mvs.gov.ua

Міністр внутрішніх справ України Арсен Аваков під час спілкування з журналістами повідомив, що поки ще чинний в.о. голови Державної служби з надзвичайних ситуацій Зорян Шкіряк може знову повернутися в його відомство в якості радника міністра, передає УНН.

"Шкіряк – наш товариш... І буде працювати у відомстві, якщо висловить таке бажання. У нього був функціонал, який він виконував у ранзі мого радника, до того, як був делегований в ДСНС. Я думаю, що цей функціонал нікуди не подівся", – сказав Аваков.

Міністр зазначив, що в якості радника Шкіряк був корисний.

Нагадаємо, військовий літак Іл-76 вилетів з Києва в ніч на 30 квітня, щоб забрати з Непалу більше 70 українців, які чекали евакуації після землетрусу. Літак був наданий Міноборони. Політ в.о. глави ДСНС Зоряна Шкіряка спочатку викликав обурення, адже на той момент ще не був погашений пожежа в Чорнобильській зоні, і всі сили рятувальників були кинуті на ліквідацію вогню.

Другий скандал розгорівся, коли опозиціонер Костянтин Стогній опублікував приблизні розрахунки вартості поїздки – близько 6 мільйонів гривень (пізніше виявилося, що Кабмін передбачив на ці цілі 7,3 млн грн) та й необхідність екстреної допомоги рятувальників, враховуючи, що вони вилетіли з Києва через 5 днів після землетрусу, викликала у опозиціонера питання.

Реклама

Її більше резонансу додало польоту те, що Зорян Шкіряк взяв на борт військового літака свою подругу Катерину Храмову, яка в ДСНС не працює. Сам він пояснив це знаннями Храмової "східних практик" та її "громадянською позицією".

Скандальності історії надав ще й той факт, що в українського Іл-76 на момент вильоту з Києва не було дозволу на посадку в Катманду раніше 3 травня. Борт сіл в Делі, де, як видно, рятувальникам і журналістам належало провести три дні, перш ніж дістатися в Катманду.

Але наступним подією, які прикували інтерес до польоту, стала поломка одного з насосів-регуляторів літака в аеропорту Делі. З Києва вислали новий насос-регулятор, але спочатку його довго розмитнювали, а потім близько доби проходила наладка.

В тренді
У Раді створене нове міжфракційне об'єднання: будуть інтегрувати Кубань в "український світ"

Після цього Зорян Шкіряк прийняв рішення летіти в Катманду на звичайному рейсовому літаку. Уже в столиці Непалу виявилося, що у журналістів закінчилися гроші, і вони як громадяни України писали заяви з проханням виділити допомогу. Ночувати довелося на території резиденції українського консула разом з громадянами, які чекали евакуації.

На зворотному шляху, знову в аеропорту Делі, у літака лопнуло колесо, і люди проводили години чекання, лежачи на асфальті недалеко від злітно-посадкової смуги.

Далі шлях пройшов практично гладко: в Баку, де Іл-76 сіл для дозаправки і відпочинку пілотів, українців нагодували і поселили у готелі. Посадка людей перед вильотом до Києва, за словами командира екіпажу Олександра Пахольченко, почалася з півторагодинним запізненням, але переліт пройшов без екстрених ситуацій. У "Бориспіль" борт прибув близько 4 ранку 7 травня.

12 травня Шкіряк заявив, що звернувся до прем'єра Арсенія Яценюка з заявою про звільнення з посади в.о. глави ДСНС, і що є кандидатура людини, яка його замінить.

Як відомо, до того, як Шкіряк почав керувати ДСНС, він був радником глави МВС Арсена Авакова.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...
загрузка...