Центральна виборча комісія (ЦВК) розподілила політичним партіям по 60 хвилин для проведення передвибочної агітації на загальнонаціональному каналі "Суспільне телебачення" і "Суспільно радіо".
Як повідомляє прес-служба Центрвиборчкому, час буде надаватися в два етапи, рівними частинами, по 30 хвилин.
Також ЦВК звернулася до Міністерства фінансів з пропозицією передбачити в проекті Державного бюджету України на 2020 р. для Центральної виборчої комісії нову бюджетну програму "Відшкодування витрат політичних партій, пов'язаних з фінансуванням їхньої передвибочної агітації на виборах народних депутатів України". ЦВК пропонує Мінфіну передбачити витрати за цією програмою в сумі 2,253 42 млрд. грн.
До того ж, ЦВК зареєструвала ще 32 офіційних спостерігачі від міжнародних організацій на позачергових виборах народних депутатів України від 21 липня 2019 р.
19 – від Світового конгресу українців, 13 – від Українського конґресійного комітету Америки.
Нагадаємо, що позачергові вибори до Верховної Ради України IX скликання призначені на 21 липня 2019 року. Згідно з даними опитування, проведеного новинами "Сьогодні" на каналі "Україна" спільно з міжнародною компанією Edison Research, понад половина українців (55,2%) буде голосувати на майбутніх виборах.
Читайте також:
- Кандидати в депутати обговорили з виборцями свої стратегії
- "Слуга народу" судиться з кандидатами, що маскуються під команду "Зе"
- Протестуючі на Майдані анонсували нову акцію
- На Майдані протестують проти реєстрації Шарія та Клюєва кандидатами в Раду (фото і відео)
- Відпустка на тлі виборів: як Рада працюватиме до кінця літа
- Парубій скасував запрошення для спостерігачів ПАРЄ на вибори в Україну