ЗМІ зробили неправильні висновки по ракетному зв'язку України і КНДР – автор дослідження

16 Серпня 2017, 06:44

Вчений підкреслює, що не мав ніяких контактів з росіянами в цій справі

<p style="text-align: justify;">Фото з відкритих джерел</p>
Фото з відкритих джерел

Автор дослідження на сторінках видання The New York Times Майкл Еллеман, в якому допускається, що успіх КНДР в ядерній програмі може бути пов'язаний з крадіжкою українських технологій, говорить, що журналісти допустили помилки в його висновках. Про це він сказав в інтерв'ю "Голосу Америки".

"Я не знаю, які джерела використовували New York Times. Я тільки знаю, що я їм сказав. Стало очевидним, що Північна Корея отримала якусь технологію. Якщо звузити коло джерел цієї технології, проаналізувавши її останні тестування і параметри двигуна, можна зрозуміти , які зміни вони зробили. І це все – зменшує коло джерел, які могли б надати їй цю технологію", – сказав він.

Еллеман нагадує, що до 2006 року РФ купувала у Південмашу ракети-носії Циклон-2. Вчений підкреслює, що не мав ніяких контактів з росіянами.

"Я не фанат Путіна. У мене є велика симпатія до України. Я проти анексії Криму. Я не беру участі в пропаганді, яку проводить Росія. Якщо уважно почитати, що я написав, стає очевидно, що я не впевнений, що технології поставили з України. Якщо ці технології і поставили з України, то вона (українська влада – ред.) про це, напевно, і не знала", – сказав він.

Еллеман також допустив, що допомогти вкрасти секретні дані могли і працівники нижнього класу "Південмашу" через економічну ситуацію.

Нагадаємо, раніше на сайті американської щоденної газети The New York Times була опублікована стаття із заголовком "Північнокорейський ракетний успіх пов'язаний з українським заводом, кажуть дослідники". У даній статті з посиланням на дослідження фахівця з ракетним питань в Міжнародному інституті стратегічних досліджень (International Institute for Strategic Studies, IISS) Майкла Еллемана (Michael Elleman) говориться, що останні успіхи КНДР у випробуваннях міжконтинентальної балістичної ракети "стали можливі завдяки покупкам потужних ракетних двигунів на чорному ринку, ймовірно, в українського заводу, що має історичні зв'язки з російською ракетною програмою".

Після цього був опублікований ряд спростувань в українських ЗМІ компанії "Південмаш", секретаря РНБО України Олександра Турчинова, Космічного агентства України.

Секретар РНБО Олександр Турчинов відреагував на скандал з двигунами для ракет КНДР.

Вчора, 15 серпня, автор доповіді про постачання Україною ракетних двигунів для КНДР зазначив в Twitter, що не стверджував, що Україна є постачальником ракетних двигунів у Північну Корею.

Ви зараз переглядаєте новину "ЗМІ зробили неправильні висновки по ракетному зв'язку України і КНДР – автор дослідження". Інші Аналітика дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...