Зробити стартовою
26,03
29,2
РУС

Передвиборна кампанія "Самопомочі" виявилася "бюджетної", а "Свобода" витратила на свій програш майже 40 млн грн

Партія Андрія Садового витратила лише 27,4 млн грн

Передвиборна кампанія "Самопомочі" виявилася "бюджетною" серед всіх минулих в Раду партій. Фото: pravdoryb.info
Передвиборна кампанія "Самопомочі" виявилася "бюджетною" серед всіх минулих в Раду партій. Фото: pravdoryb.info.

Новачки цієї парламентської гонки – "Самопоміч" передвиборну кампанію починали все з 27,4 мільйонами, як і всі, втім, левову частку коштів віддавши на оплату агітації в телеефірі (22,9 млн). Про це свідчить підсумковий фінансовий звіт, затверджений у вівторок Центрвиборчкомом.

Примітно, що серед їхніх агітаційних витрат значиться, скажімо, такий пункт, як виготовлення сувенірів і канцтоварів з логотипом партії (58,3 тис. грн). На білборди у Андрія Садового витратили 877,8 тисячі.

Посів четверте місце в парламентській гонці "Опозиційний блок" у виборчу кампанію увійшов з 93,5 млн гривень на партійному рахунку і 12,9 млн внесків, всього – 106,4 млн. З них більше 100 мільйонів коштувала передвиборна агітація, причому, телеефір – 93,2 млн, агітація на радіо – 5,6 млн, а публікація агітматеріалів у друкованих ЗМІ – 1,3 млн. на оренду технічних засобів для ведення агітації в "Опозиційному блоці" витратили всього 150 гривень, а на оренду приміщень для зустрічей з виборцями – 25,2 тис. грн. На білборди в партії витратили майже 4,1 млн грн.

"Виборчий фонд Радикальної Партії Олега Ляшка сформований... за рахунок власних коштів партії в сумі 69,9 млн гривень та добровільних внесків фізичних осіб в сумі 3,4 млн, всього 73,3 млн", – йдеться в тексті фінзвіту.

Найбільше, відповідно до фінзвіти "радикалів" за час кампанії вони витратили на агітацію (72,5 млн грн), причому, переважно на телеефіри (67,4 млн). Публікація у ЗМІ обійшлася Ляшко співтовариші в 31,3 млн, а агітаційна "наружка" і зовсім в скромні 0,4 млн.

Що ж до не пройшла в парламент "Свободи", то вони витратили на свою кампанію 38,3 млн гривень. Тоді як, скажімо, "Правий сектор" – лише 863 тис.

Більше ніж 10 мільйонів коштувала кампанія в Раду і не подолав бар'єр у 5% Анатолію Гриценку і його "Громадянської позиції".

А Дарт Вейдер та "Інтернет-партія" з 1,2 млн свого бюджету (всі – виключно пожертви фізосіб) найбільше витратила на листівки – 722,4 тис. грн. Білборди з персонажами "зіркової" саги Джорджа Лукаса обійшлися їм 457,6 тис. грн.

Нагадаємо, що за результатами виборів до Верховної Ради пройшли 6 партій: "Народний фронт", Блок Петра Порошенка, "Самопоміч", Опозиційний блок, Радикальна партія Олега Ляшка та "Батьківщина".

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новину " Передвиборна кампанія "Самопомочі" виявилася "бюджетної", а "Свобода" витратила на свій програш майже 40 млн грн". Інші Політика дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Віра Холмогорова

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь