Прийом на роботу державних службовців був зупинений через те, що немає порядку перевірок електронних декларацій, які вони зобов'язані подавати. Про це сьогодні на спільному засіданні комітетів ВРУ з питань запобігання та протидії корупції і з питань інформатизації та зв'язку заявила директор департаменту люстрації Міністерства юстиції Тетяна Козаченко.
"Уже зараз є вимога всім державним службовцям здавати саме електронні декларації, особливо це стосується претендентів. На сьогоднішній момент жодна особа взяти на державну службу неможливо тому, що відсутній порядок проведення перевірки по електронній декларацією", – заявила Козаченко.
За словами Козаченка, таку перевірку, зокрема, і спецперевірку повинен проводити НАПКА.
"Це майже всі державні чиновники кожного рівня до керівників відділів – їх не можна перевірити, не можна пройти спецперевірку, взагалі не можна призначити людину на державну службу", – додала Козаченко.
За її словами, крім того, для проходження обов'язкової люстраційної перевірки необхідно вносити зміни в окремі підзаконні акти.
"Я звертаюся зараз, щоб організувати робочу групу з представниками НАПКА, Міністерства юстиції, якщо потрібно, включити вас, комітет, тому, що інструмент є, а яким чином їм будуть користуватися, не описано", – сказала Козаченко.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що до Єдиного держреєстру внесено перші електронні декларації.
Читайте також:
- МВФ зажадав від України виправити систему е-декларування – ЗМІ
- Система е-декларування запрацює з 1 вересня – НАПК
- У Мін'юсті розповіли, чи відбиратимуть житло за несплату компослуг
- Захищена система е-декларування запрацює до кінця серпня – Клімкін
- Клімкін: Е-декларування – ключовий елемент боротьби з корупцією