Зробити стартовою
26,47
29,62
РУС

Після 45 годин тиші найбільший "34 телеканал" відновив мовлення

События на ТК Украина

Весь цей час редакція не припиняла роботу. У "Медіа Групі Україна", куди входить і "34 канал", добиватимуться розслідування НП


Під тиском громадськості та за безпрецедентної підтримки з боку журналістської спільноти 34-й дніпропетровський канал повернувся в ефір. Напередодні найбільший регіональний канал Дніпропетровська зник з ефіру з невстановлених причин, не пов'язаними з технічним збоєм. У "Медіа Групі Україна", куди входить і "34 канал", добиватимуться розслідування НП і відповідальності винних.

"45 годин тиші. Саме стільки часу у "34 телеканалу" не було аналогового мовлення. Нас відключили 7 жовтня о 18:23. Спочатку в аналогу, потім у цифрі. У середу в середині дня цифровий сигнал з'явився, але він дає можливість дивитися канал тільки 15-20% аудиторії. Аналоговий сигнал був відключений. Приблизно з 10:00 "34-ку" намагалися транслювати, але в мовленні був відсутній звук, і часто пропадала картинка", – повідомляє прес-служба телеканалу.

Зазначається, що весь цей час співробітники каналу з'ясовували причини відключення: посилали офіційні запити в передавальний центр і намагалися особисто дістатися до передавача: "У відповідь – відписки, мовляв, канал не працює "у зв'язку з відсутністю сигналу в оптоволоконній лінії зв'язку", а співробітників каналу не пускають до передавача без копій трудових".

"Сьогодні о 13:00 представники "Медіа Групи Україна" в Києві відповіли на запитання журналістів з приводу відключення мовлення "34 телеканалу". Через дві години "34-ка" нарешті повернулася на екрани телеглядачів. З 15:18 ми ведемо мовлення і в цифрі , і в аналогу, і online", – йдеться у повідомленні.

"Дуже дивна поломка, на мій погляд. Бо два різні передавачі, два різні канали зв'язку, і яким чином може відбутися така поломка – вкрай незрозуміло. Більш того, після так званої поломки сигнал доходив до Павлограда, КРРТ його передавав, а в Дніпрі ні", – заявив директор регіональної медіа-групи Руслан Пахомов на прес-конференції керівництва "Медіа Групи Україна".

У свою чергу директор з комунікацій компанії СКМ Наталя Ємченко повідомила, що вчора була "досить емоційна розмова з колективом". Момент був постом одного із заступників губернатора Дніпропетровської області, який використав нецензурну лексику щодо всього колективу. У кожному разі ми будемо зв'язуватися з губернатором. З нашої точки зору, було б правильно, щоб прозвучали слова вибачень стосовно колективу", – заявила Наталія Ємченко.

Раніше телеведучий Савік Шустер в ефірі програми "Шустер LIFE" на "Першому національному" прокоментував ситуацію навколо "34 каналу": "Хлопці, якщо ви боретеся з "ДНР", так званою, то не дійте їхніми методами. Ну, правда. Є правове поле, всі питання можуть вирішуватися у правовій державі в правовому полі".

Читайте докладніше: Савік Шустер про відключення "34 каналу": Якщо ви боретеся з "ДНР", то не дійте їхніми методами

Нагадаємо, "34 канал" зник з сітки мовлення 7 жовтня. "О 18.25 у нас пропав сигнал. Швидше за все, це було відключення, з невідомих для нас причин. Причому телеканал вимкнений як в ефірі, так і в мережах кабельних операторів. А вдень співробітників нашого каналу, журналістів, не пустили на захід у Дніпропетровську обласну адміністрацію", – розповіла директор департаменту інформаційного мовлення "34 каналу" Наталія Магда.

При цьому з передачею сигналу з боку каналу ніяких технічних не було виявлено. "Контент передається через ефірне обладнання на Дніпропетровський РТПЦ (радіотелевізійний передавальний центр). Провайдери також підтверджують, що на каналах зв'язку проблем немає. "Ми почали прозвон від чергового до головного інженера, ніхто не зміг дати виразних пояснень щодо цих подій", – заявив директор "Медіа Групи Україна" Руслан Пахомов.

У цей час редакція не припиняла роботу. "Ми продовжуємо їздити на зйомки та висвітлювати всі події, які відбуваються в місті та області. Скажу чесно, хлопці трохи засмучені, виникає багато питань, оскільки вони розуміють, що це якось неправильно. Але, тим не менш, бойовий дух відчувається у кожному", – розповіла Наталя Магда.

Після того як новину про відключення каналу підхопили низка українських ЗМІ, мовлення "34 каналу" в цифровому форматі відновилося. "Там була технічна проблема з оптоволокном, – розповів "Сегодня" глава Нацради з питань телебачення і радіомовлення Юрій Артеменко. – Тепер ми розбираємося, яка саме: кабель, що віджив, чи втручання із зовні".

Як говориться в офіційній заяві "Медіа Групи Україна", 6-7 жовтня керівництвом "34 каналу" було прийнято кілька дзвінків безпосередньо від Бориса Філатова та його помічників (Борис Брагінський). Головне питання, яке звучало – "чому в ефірі "34 каналу" немає політичної реклами кандидата в народні депутати Бориса Філатова". У цьому керівництво телеканалу висловило свою позицію: "На телеканал надходили неформальні запити про розміщення, а також передавався пакет документів для експертизи. Однак офіційного звернення про розміщення не надходило".

Після цього 7 жовтня знімальна група "34 каналу" не була допущена на зйомку в будівлю Дніпропетровської ОДА, де була попередньо акредитована. У телефонній розмові з керівництвом каналу представник ОДА Борис Брагінський заявив, що і надалі знімальні групи "34 каналу" не допускатимуться до приміщення ОДА, і як причину озвучив небажання каналу розміщувати рекламу кандидата.

Колектив "34 телеканалу" (м. Дніпропетровськ), а також холдинг "Медіа Група Україна" заявили про ознаки грубого зовнішнього втручання в роботу даного ЗМІ в період виборчої кампанії, і в зв'язку з цим висловили свій офіційний протест. "Ми вважаємо, що даний факт не може розцінюватися інакше як тиск і посягання на свободу слова в Україні. "Медіа Група Україна" вимагає розгляду даного питання всіма компетентними органами для повернення ситуації в правове поле", – йдеться в офіційній заяві МГУ.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новину " Після 45 годин тиші найбільший "34 телеканал" відновив мовлення". Інші Новини Дніпропетровська дивіться в блоці "Останні новини"

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь