Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Обережно: шахраї підстерігають українців в магазинах і спортзалах

30 вересня 2016, 08:20

Анастасія Жукова

При купівлі товару радять завжди вимагати цінник

Обман на ціні і абонементі. Фото: look.com.ua

Обман на ціні і абонементі. Фото: look.com.ua

Недобросовісні продавці і співробітники фірм вигадують все більше способів наживи на клієнтах. "Сегодня" з'ясувала, які види обману найбільш поширені в Дніпрі, і на що варто звертати увагу при купівлі товару або послуги, щоб не потрапити в халепу.

Дніпрянка Маргарита Романець півроку ходила займатися в тренажерний зал і кожен місяць купувала абонемент. "Весь цей час там працювала одна дівчина адміністратор. Коли я захотіла продовжити абонемент, то у неї нібито не виявилося тієї картки, де пишуть дату і термін дії. Але вона сказала, що проведе всі по комп'ютеру, і картка мені в принципі і не потрібна", – розповідає дівчина.

Проблеми у Маргарити почалися через півроку, коли на місці адміністратора вона побачила нового співробітника. Та попросила абонемент, а коли почала перевіряти дівчину по базі, виявилося, що там і зовсім немає клієнта з таким прізвищем. "Було дуже неприємно, з'ясувалося, що весь цей час вона просто забирала мої гроші собі в кишеню. Довелося заново купувати абонемент. Гроші, звичайно, ніхто не повернув", – розповідає Маргарита.

Реклама

Власник одного з тренажерних залів Артем Кривошей каже: така поведінка адміністраторів не рідкість. "Клієнт завжди повинен вимагати заповнену картку, адже якщо її немає, швидше за все, гроші йдуть наліво, а у клієнта потім можуть виникнути проблеми", – каже Кривошей.

В тренді
Валютні гойдалки: яким буде курс долара в Україні до початку осені

Втім, обдурити запросто можуть не тільки в спортзалі, але і в магазині. "Нещодавно чоловік вирішити зробити мені сюрприз і подарував шубу. Але, придивившись до неї, я зрозуміла, що її якість зовсім не відповідає ціні і вирішила повернути, – розповідає городянка Олена Скорик. – Не дивлячись на те що у мене на руках був чек, в магазині мені заявили, що у них не сходиться ціна. Так, за їхніми записами, ця норкова шуба коштувала майже на п'ять тисяч і дешевше, ніж чоловік за неї заплатив!"

Як з'ясувалося, продавець просто поміняв місцями цінники, а різницю поклав в кишеню. "Щоб уникнути подібних ситуацій, я рекомендую забирати навісну бирку з ціною. Недобросовісні продавці іноді непомітно знімають її або говорять, що вона потрібна для звітності, але це не так", – розповідає власниця магазину біжутерії Тетяна Мясоєдова.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...