Відтепер усі дзвінки в поліцію від жителів Дніпропетровської області надходять в єдиний центр звернень. Тепер, зателефонувавши на короткий номер 102, ви потрапите не на пульт копів в місцевий райвідділ поліції, як було раніше, а до обласного центру, де трубку піднімають оператори без погон. "Сегодня" з'ясувала, як працює оновлена гаряча лінія.
Головним нововведенням тут стали люди в штатському, які обслуговують тих, що дзвонять. Раніше цим займалися спеціально навчені правовим нормам правоохоронці. Зараз же, щоб працювати в call-центрі, ні юридична освіта, ні погони не потрібні. У поліції запевняють: це дозволить операторам бути ближче до абонентів, які дзвонять на гарячу лінію.
В добу один оператор здатний прийняти близько 150 дзвінків, при цьому приймати заявку і спілкуватися доводиться швидко, адже нехитрий математичний підрахунок показує: на одного заявника у оператора йде не більше дев'яти хвилин, не враховуючи перерви. У будні телефони в центрі дзвонять більше 2000 разів. Телефони тут практично не замовкають, і кожні три хвилини лунає новий сигнал.
"Найчастіше повідомляють про конфлікти і крадіжки. У грудні планується підключення всієї області. Відповідно, коли збільшиться кількість обслуговуючих міст, вдвічі збільшиться і чисельність дзвінків, тому плануємо розширити штат операторів", – розповідає заступник начальника відділу служби "102" управління організаційно-аналітичного забезпечення і оперативного реагування, підполковник поліції Костянтин Грабовський .
Каждые три минуты в центре раздается звонок
Механіка роботи оператора полягає в тому , що він приймає дзвінок , реєструє його , кваліфікує подію і передає диспетчеру , який направляє на місце вільний екіпаж . Вся інформація про те, що трапилося заноситься в спеціальний бланк , де вказують П.І.Б. , хто телефонував , номер телефону , інформацію про подію , місто , район і вулицю , на якій сталася НП . На заповнення одного бланка у оператора йде до двох хвилин .
Нерідко в службу дзвонять і аноніми, повідомляючи про замінування будівель і об'єктів. Таких абонентів, які віднімають дорогоцінний час у правоохоронців і рятувальників, передають в кримінальний відділ, де їх карають штрафом або навіть тюремним терміном. Як повідомляють в Дніпровському управлінні поліції, за статистикою, більше дзвінків надходить від людей, які представляються; анонімів на порядок менше. Після дзвінка, якщо людина називається, її дані заносять в базу для подальшого реагування на виклик. Наприклад, ідентифікованому абоненту надають відповідь на його звернення.
НАБІР ДО КОЛЛ-ЦЕНТРУ. ШУКАЮТЬ НОВИХ ОПЕРАТОРІВ
Зараз єдиний центр " 102 " обслуговує Дніпро , Кривий Ріг , Новомосковськ , Синельникове та прилеглі до них райони . Оператори кажуть : найбільше дзвінків надходить з обласного центру та Кривого Рогу . А вже до 20 грудня тут планують охопити всю область . Однак , щоб оператори впоралися зі зростаючим навантаженням , набирають нові кадри . Зараз дзвінки на гарячу лінію приймають 34 людини , ще стільки ж приймуть новобранців .
В області вже стартував набір нових співробітників колл – центру , який триватиме до 8 грудня. Вимоги до претендентів досить прості : стресостійкість , комунікабельність і швидкий комп'ютерний набір . Крім того , необхідно вільно володіти українською мовою і мати добру зорову пам'ять , а також відмінно орієнтуватися по карті , знаючи , де розташовані міста і райони області . Вікових обмежень тут немає : серед працівників колл – центру зустрічаються як дівчата 18 років , так і чоловіки за 40 .
Нагадаємо, в Міністерстві охорони здоров'я пообіцяли не шокувати лікарів радикальною реформою.
Також ми повідомляли, що в Україні офіційно стартувала пенсійна реформа.