У Харкові зновузаговорилипро необхідність введенняєдиного проїзного квиткана метро,тролейбус ітрамвай.За цей проектв меріївзялисящев 2011-муі навітьзапустили першиййогоетап уметрополітені.У підземціноу-хауприжилося :вже четвертий рікхарків'яникористуютьсяразовимиквитками ібезконтактнимиелектронними картками ,якихза цей часвипустилиблизько двох мільйонів .Теперновинкаможе торкнутисяі наземного транспорту , в якомуконтролерівхочуть замінитивалідаторами , що знімаютьгроші за проїздзпластикових карт.
Як розповів намвіце-мерЄвген Водовозов ,заразспеціально створена робоча групарозробляє концепціюєдиного проїзного квитка .Це перший етапроботи, післяякого можна будеприступити до розробкитехнічного завдання .Конкретних термінівчиновник неназиває , алев меріїхочуть, щобєдиний квитокбув готовийв цьомуроці.
Невідомо насьогоднішній деньі те, вяку суму обійдетьсявесьпроект,але для його реалізаціїміськавлада залучатимепозабюджетні кошти."Колиу насбудуть готовітехнічне завданнята умови,буде створенаконкурсна комісіята інвестиційнийконкурс.Потімінвестор, якийвиграє конкурс,приймедлясебе рішення,в якій компаніїзакупитьнеобхідне обладнання,- пояснюєЄвген Водовозов.-Ми ж, зісвого боку, повиннівказатиінвесторунаш типкартки , широтуїї застосування,адже, наприклад,в Баку , карткоюметрополітенунавіть платятьза комунальні послуги.Відповідно,від типукарткибуде залежатитипвалідатора , який нампотрібно.Нарешті,ми повинні визначитиоптимальну кількістьтерміналівдля поповненнякарток ізробити так,щоб їх розташуваннябуло зручним".
У мерії такожзапевняють,що появаєдиного квиткане спричинить за собоювитрат з бокутранспортних підприємств іпідвищення вартості проїзду .Більше того , проектдозволить впровадитив містісистемилояльності татарифні планиза європейським зразком.Ідля їх розробкичиновникибудутьзвертатисядо компаній , які вжезаймалися цимна Заході. Не виключено, щопісля впровадженняєдиного проїзногодля електротранспортув меріївізьмуться і замаршрутки , але покищо цей проектлише вдумкахчиновників."Я б хотів , щоб у підсумкуу нас була єдинасистема, що включаєвсі види міського транспорту , але це дуженепросте питання,у тому числіі ззаконодавчої точкизору",- говорить ЄвгенВодовозов.
Читайте також: