Електронний квиток в Харкові: збій системи і складності

3 Грудня 2017, 17:44

Термінали не працювали або пропонували поповнити карту, а у кондукторів - тільки квитки

<p style="text-align: justify;">Фото: Л. Грубник</p>
Фото: Л. Грубник

У перший день зими в Харкові офіційно запрацювала система єдиного проїзного квитка. Чиновники анонсували: завдяки e-Ticket оплатити проїзд в трамваях і тролейбусах харків'яни зможуть за допомогою пластикової карти, як в метро. "Сегодня" з'ясувала, як працювала система в перші дні і чи готове місто відмовитися від послуг кондукторів.

Старт роботи нової системи оплати проїзду в Харкові став проблематичним – в перший день термінали на більшості зупинок не працювали, і харків'яни не могли купити обіцяний електронний квиток. Однак в мерії розповіли, що 1 грудня купили 7500 карток і запевнили, що для півторамільйонного міста такий старт можна вважати успішним – мовляв, є перехідний період, який не може пройти без збоїв.

"Система видавала не зовсім коректні дані на разовому квитку, оператор це усунув, систему перевантажили, потім пару годин був збій роботи терміналів, але зараз все працює", – розповів в перший день запуску системи заммера з питань інфраструктури міста Євген Водовозов, запевнивши, що в найближчі три-чотири місяці городяни зможуть купити картку в терміналі, або у кондуктора
.

ЕКСПЕРИМЕНТ. Кореспондент "Сегодня" відправився на пошуки єдиного проїзного в суботу. Купити зелену карту на станції "Основа" не вдалося.

"Цей термінал не горів жодного разу", - прокричала продавець магазинчика, який знаходиться на зупинці. Не гаючи надію, запитуємо про картку у кондуктора тролейбуса №6, але ні картки, ні разового квитка у неї не виявилося.

"У мене тільки звичайні квитки", - з посмішкою простягнула талон кондуктор. Перший термінал ми побачили на зупинці в районі вулиці Одеській, але на екрані був заборонний знак і напис: "Out of service". Тільки термінал на пр-ті Гагаріна, 157/6, подавав хоч якісь ознаки життя, але в ньому можна було лише поповнити рахунок, функція "Покупка електронної картки" була неактивна. Точно така ж ситуація була і з іншими терміналами по всьому пр-ту Гагаріна і в центрі міста: одні не працювали зовсім, інші пропонували поповнити рахунок, а на екрані третіх пристроїв висвічувались червоні хрестики. Така ж ситуація була вчора і на проспекті Петра Григоренка. Не було квитків нового зразка і у пасажирів.

"Я не проти купити квиток і спробувати так проїхатися, але от не попадався робочий термінал", – говорить харків'янин Михайло Дідусенко. Крім того, ще не в усьому транспорті встановили валідатори.

Вранці 1 грудня деяким пасажирам вдалося купити новий тікет в районі станції метро "Наукова", а от увечері того ж дня термінал не працював. Поки ж власники єдиного проїзного в соцмережах діляться досвідом і розповідають, що купюри номіналом 50 і 100 грн термінал не приймає.

Різали дроти і залили клеєм

До офіційного запуску вандали примудрилися пошкодити кілька терміналів для продажу і поповнення єдиного квитка. Невідомі не просто списали карлючками і бруднили брудом "бокси" на зупинках, а й заливали пристрої клеєм. За словами директора міськдепартаменту у справах інформації та зв'язків з громадськістю Юрія Сидоренка, термінали використовували як попільнички, засовуючи недопалки в картоприймач, в терміналі на Олександрівському проспекті (ХТЗ) палили принтер, а у восьми трамваях і зовсім перерізали дроти, що ведуть до валідатора.

Ви зараз переглядаєте новину "Електронний квиток в Харкові: збій системи і складності". Інші Новини Харкова дивіться в блоці "Останні новини"

Автор:

Людмила Грубник

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...