Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

У Харкові замахнулися на будівництво двох станцій метро

24 грудня 2014, 10:58

Максим Іванов

Харків'янам обіцяють продовжити Олексіївську лінію, використовуючи гірничопрохідницькі машини

Будувати будуть в кредит. Фото: metro.kharkov.ua

Будувати будуть в кредит. Фото: metro.kharkov.ua

Незважаючи на непросту економічну ситуацію в країні, в Харкові замахнулися на будівництво двох станцій метро. У місті вже почали проектувати ділянку Олексіївської лінії від станції "Метробудівників" до нових підземок – "Державінської" і "Одеської". Гроші на втілення такого масштабного проекту позичать у Європі.

Як розповіла "Сегодня" директор КП "Харківська дирекція будівництва метрополітену" Наталія Линник, розробляти проект ділянки протяжністю в 3,5 кілометра весь наступний рік буде більше сотні фахівців "Харківметропроекту", який виграв тендер. Тим часом у "Харківпроект" будуть планувати перебудову інженерних мереж для цих об'єктів.

"Наприкінці наступного року після затвердження проекту ми плануємо оформити кредит на 15 років у Європейському банку реконструкції та розвитку та Європейському інвестиційному банку. Йдеться про суму близько 300 мільйонів євро під кредитну ставку в півтора-два відсотки. Об'єкт ж, за розрахунками економістів, окупиться за десять років, – каже Наталія Линник. – Також у листопаді-грудні 2015 ми оголосимо тендер з визначення підрядника об'єкта". Линник запевняє: необхідні попередні переговори з банками вже провели, більше того, питання будівництва нової ділянки харківської підземки взяв під свій контроль президент.

Реклама

Будувати нові станції будуть за сучасними європейськими стандартами. Це, зокрема, торкнеться пристроїв верхньої будови колій: метробудівники будуть використовувати спеціальну систему з віброізоляцією і шумопоглинанням. Конструкції станцій будуть монолітними, крім того, на "Одеській" зроблять кілька ліфтів. Вперше в Харкові тунелі будуть пробивати не відбійними молотками, а гірничопрохідницькими комплексами. "По конструктиву "Одеська" буде нагадувати "Перемогу" – з колонами і балконами, а "Державінська" – "Пролетарську", також з колонами, але без балконів, – пояснює Линник. – Якщо не виникне проблем, весь проект реалізуємо за чотири роки".

Метробудівники запевняють, що працюють на перспективу, щоб максимум через рік, одразу ж після затвердження проекту, приступити до його реалізації. Однак розпочати роботи на новій ділянці розраховують тільки після того, як здадуть станцію метро "Перемога". Мовляв, звідти перевезуть на будмайданчик нового об'єкта всю техніку та переведуть будівельників.

"Ми просимо у держави виділити нам в наступному році 300 мільйонів гривень, щоб добудувати "Перемогу". Якщо ми отримаємо ці гроші, нову станцію запустимо вже до Дня міста в 2015-му", – сподівається директор КП "Харківська дирекція будівництва метрополітену" Наталія Линник. Тим часом на будмайданчику станції "Перемога" зараз працює близько 200 фахівців. У найближчі дні будівельники збираються перекрити конструктив станції, а вже з нового року приступлять до робіт під землею: займуться обробкою станції, вентиляцією, електрикою і багатьом іншим. Раніше "Перемогу" обіцяли запустити теж до Дня міста, проте в 2014 році. Гроші на завершення будівництва повинні були надійти від продажу стадіону "Металіст" структурам бізнесмена Сергія Курченко, але так і не надійшли.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...