Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

У Харківському call-центрі допомоги біженцям з Донбасу працюють самі переселенці

11 липня 2014, 13:28

Руслан Алтейба

Центр цілодобово обслуговують 10 операторів

Переселенці з Донбасу в Харкові допомагають колегам по нещастю. Фото: Руслан Алтейба

Переселенці з Донбасу в Харкові допомагають колегам по нещастю. Фото: Руслан Алтейба

У місті працює гаряча лінія для переселенців з Донецької та Луганської областей. Оператори – жителі зони АТО.

Щоб отримати допомогу необхідно зателефонувати за номером 0 800 507 911, оператори допоможуть знайти житло, роботу і забезпечать необхідною медичною допомогою.

У невеликій кімнаті офісного центру по вул. Гоголя, 11 цілодобово трудяться 10 операторів call-центру, які ще недавно самі покинули зону АТО. Переселенці допомагають колегам по нещастю влаштуватися на новому місці.

Працівник call-центру Марина Шарун переїхала до Харкова зі Слов'янська.

Реклама

"У наші обов'язки входить консультація людей і направлення їх у відповідні інстанції, які можуть їм допомогти. У нашій роботі необхідно мати колосальне терпіння і витримку. Також потрібно вміти співпереживати, – розповідає жінка. – Безліч людей погодилися мені допомогти в моїй біді. Так що я задоволена переїздом, але щодня згадую рідний дім. Сподіваюся, скоро цей кошмар закінчиться і настане мир. Тоді люди зможуть повернуться в свої будинки і почати нове життя".

За словами куратора call-центру Григорія Дубейка, сьогодні однією з болючих проблем є пошук житла для переселенців. "Ми намагаємося враховувати побажання людей. Звичайно, місць на всіх не вистачає, але ми робимо все можливе для пошуку квартир", – розповідає Дубейко.

Кожну хвилину в центрі лунає телефонний дзвінок, а за день оператори відповідають на сотню викликів.

Куратор розповідає: операторам допомагають волонтери, які доставляють медикаменти і продукти, а при необхідності можуть підвезти пацієнтів зі сходу в харківські лікарні.

"У нас також існує лінія довіри, якою займаються професійні кризові психологи, у яких є досвід роботи з пацієнтами, які потрапили в стресові ситуації", говорить координатор прес-служби центру Тетяна Ландесман.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...