Російські будівельники приступили до складання склепінь арок Кримського моста. Про це повідомляє офіційний ресурс проекту most.life.
За інформацією ресурсу, до цього процесу наразі залучено понад 500 інженерів і робітників.
"Автодорожний арковий проліт – це комбінація нижньої частини (затяжки) і арочного склепіння, яке підтримуватиме затягування за допомогою підвісок. На залізничній ділянці застосована комбінація з прогонової будови з наскрізними головними фермами і аркою. Рух потягів йде елементами ферми, при цьому арка в умовах такого протяжного прольоту виконує підтримуючу функцію. Елементи ферми і арки з'єднані підвісками", – пояснює most.life.
Розрахункова швидкість вітру на рівні проїжджої частини арочного прогону через фарватер може досягати 40 м/с. Для запобігання негативним аеродинамічним явищам вибрали певну форму обтічників – спеціальних конструкцій з фасаду аркових прольотів. Вони дозволять мінімізувати вплив вітру і забезпечити комфортну експлуатацію арок.
"Спорудження таких арок багато в чому унікальний досвід: арочні прольоти завдовжки по 227 метрів, вагою майже 6 тисяч тонн залізничний та понад 4 тисячі тонн автодорожний ще не встановлювали в морських умовах", – зазначає most.life.
Нагадаємо, суд заарештував чотири захоплені Росією бурові платформи "Чорноморнафтогазу".
Читайте також:
- Ліцензії ВНЗ в Криму і "ЛНР/ДНР" анульовані – МОН
- "Москва зливає Крим": в окупованому Сімферополі розвісили "тривожні" листівки
- Бойовики обстріляли Курдюмівку, загинув підліток
- Суд заарештував чотири захоплені Росією бурові платформи "Чорноморнафтогазу"
- Росіяни розповіли, скільки української їжі не пустили до Криму
- СБУ не заборонятиме в'їзд Ле Пен в Україну через висловлювання щодо Криму