Окупанти завершили будівництво опор для залізничної і автомобільної частин Кримського моста. У деяких місцях палі для опор занурені в воду на 100 метрів. Про це повідомив голова ради директорів компанії "Стройгазмонтаж" (генпідрядник будівництва моста) Аркадій Ротенберг.
За його словами, вже готові всі 307 опор. Опори для залізниці візьмуть на себе прогонові металоконструкції в 160 тисяч тонн – ці прольоти встановлюються зараз і на морських, і на сухопутних ділянках моста. Всього вже перекрито понад 15 км траси.
"Це не просто завершення встановлення опор під залізницю. Готові всі опори Кримського моста: і автодорожні, і залізничні. Проведена титанічна робота. Тисячі паль для цих опор занурені на велику глибину: на деяких ділянках – понад 100 метрів. Непростий ґрунт і часті шторми сильно ускладнювали роботу, але все вдалося зробити якісно і в терміни. На сухопутні опори зібрані на стендах прольоти ставляться кранами, на морські – насуваються домкратами поздовжнім і поперечним способами. На готових прольотах послідовно зі сторін таманського берега формується верхня будова колії залізниці: на даний момент укладено понад 9 з 38 км рейкошпальної решітки", – сказав Ротенберг
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
Відзначається, що окупанти планують закінчити встановлення прольотів на суші і в морі в першому кварталі 2019 року, а восени на мосту завершать пристрій верхньої будови колії. Пустити поїзди планується в грудні наступного року.
У той же час росіянам варто згадати про періодичні НП на незаконно побудованому об'єкті, як, наприклад, на початку жовтня в море впав залізничний проліт. Інцидент трапився на морській ділянці будівництва між Тузлинської косою та однойменним островом в процесі опускання прольоту на опори. В інформаційному центрі Керченського моста припустили, що це сталося внаслідок технічної несправності однієї з домкратних систем. Пізніше ми публікували відео, як впав в море фрагмент Керченського моста.
У коментарі сайту "Сегодня" заслужений архітектор України, експерт з містобудівних питань Андрій Миргородський називав головні причини постійних проблем об'єкта. Мостова конструкція схильна до серйозних ризиків через поспішність при будівництві та небезпечність зони, вважає він.
У свою чергу директор аналітико-дослідницького центру "Інститут міста" Олександр Сергієнко пояснював нам, що обвалення Керченського моста і аварії можуть повторитися. Це об'єкт підвищеної небезпеки і підвищеної аварійності. Там існують дуже складні природні та сейсмічні умови. Так, в районі Керченської протоки проходить тектонічний розлам, зазначив експерт.
Читайте також:
- Хто допомагав Росії будувати Кримський міст: в ЄС збираються перевірити компанії
- З'явилося відео Кримського моста з висоти пташиного польоту: що там зараз відбувається
- ДТП біля Кримського моста: зіткнулися вантажівка, автобус і легковик
- Хто допомагав окупантам будувати міст в Крим: прокуратура почала викриття компаній