Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь
Зробити стартовою
27,16
30,6
РУС

Бескидський тунель: як просувається будівництво залізничних шляхів крізь Карпати, вартістю 2,2 млрд

Робітники працюють цілодобово, їдять картоплю з сосисками і планують закінчити до 2016 року

Бескидський тунель: як просувається будівництво залізничних шляхів крізь Карпати, вартістю 2,2 млрд Захід Робітники працюють цілодобово, їдять картоплю з сосисками і планують закінчити до 2016 року

Бескидськийтунель-залізничнийшляхкрізьКарпати,який єчастиноюЛьвівської залізниці.ВінтягнетьсяміжстанціямиБескидіСкотарськевгірському хребті,йогодовжина-1750 м.Тунельбув побудованийщев 1886році,але,з часом,йогопропускноїздатностівиявилосянедостатньо,і було прийняторішення побудуватиновий.Цейпроект "Укрзалізниці"вартістюв2,193 млрдгрнстав найбільшграндіознимза рокинезалежності.ФінансуєйогоЄвропейськийінвестиційнийбанкі Європейськийбанкреконструкції тарозвиткуврамкахкредитної угодиз "УЗ".

До роботибудівельникиприступиливлистопаді минулогороку,азакінчитироботупланують неранішеніж черездва роки."Сегодня"побуваланабудівництвітунелюіз'ясувала,як просуваєтьсянайбільше будівництвоУкраїни.

ВИРОСТЕШВИДКІСТЬ."Старийтунельвженікуди негодиться.Вінпропускаєпоїзди,алепідтікаєнавесніі восени.Взимкуз ньогодоводитьсявивозитидо 40тльодуна добу,авлітку- проблеми згідроізоляцією...Швидкістькожногопоїздазнижуєтьсядо 40км/год",-пояснюєнамначальникдирекціїбудівництва "Бескидськоготунелю" МиколаДідух.

За йогословами,конструкціятунелюбулапошкодженащепід час Другоїсвітової,коливідступаючіугорськівійськапідірвали йогов5місцях."Йогохотілиремонтуватиіперебудовувати.Але фахівціприйшлидо єдиного висновку:дешевше іефективніше -побудуватиновийв30метрахвідстароготунелю.Вінбудебезпечнішетого,щодоводитьсяровесникомсамомуімператоруФранцуЙосипу",-говоритьДідух.ДлякраїниБескидськийтунельмає істратегічне значення:поцьому маршрутуперевозятьсявантажідо західного кордонуі більше60%транзитнихвантажівунапрямку ЗахідноїЄвропи.

Будівництво плануютьзакінчитив 2016році.Новийтунельобладнаютьсучаснимиприладамиробочогота аварійного освітлення,вентиляцією,відеоспостереженнямтаконтрольнимидатчикамивизначеннярівня шкідливихгазів.Пропускназдатністьзросте з47 до100парпоїздівна добу,ашвидкістьпроходження- з40 до60км/ч.Старийтунельзаконсервують,але,можливо, використовуватимутьнавипадок НП.

БЕЗЗУПИНОК.Робітники на будівництві Бескидськоготунелюдіютьпо "новоавстрійськомуметоду":вичищаютьгірськупородуз пісковика ісланцю,забурюютьсяшпори,потімпідриваютьпородуіза допомогою спецтехнікививозятьїї назовні.Після цьогозалізніаркиікаркасизаливаютьтонким струмкомрідкогобетону.Підриваютьгірськупородупід час "вікон"врусіпоїздіввстаромутунелі-дляцьогографікрухупоїздівскладається так, щоббулипаузиміжпотягамив40хвилин -1,5години.

"З кожнимднемпросуваємосявсьогона 2,5-3м:підірвали,привеливбезпечний стан,зробилипервиннекріплення,породузгоризавантажиливспецмашину,-розповідаєнамодинз робітників.-Вивезлипороду,за допомогою іншихпотужнихмашинвиставилиарки-длязміцненнястеліістін.Всецеобробляєтьсябетоном.Потім зновупідірвали,прибрали,забетонували...Працюємоі взимкуі влітку".

Дідухзізнається: на початкубойовихдійвзоніАТОнабудівництвівиникаливимушеніпаузи-у підрядникатраплялисяперебоїз вибухівкою."Алечерезякийсь часїм дозволиликупувати їїзакордоном",-кажевін.Теперз неюпроблемнемає,іробітники вжевгризлисявгоруна570мвсередину.Оскількибудівництво неперериваєтьсянінахвилину,живуть робітникивгуртожиткунатериторії.Робоча змінау них -2-3длби,навихідні вониїдуть додому.Годуютьбудівельниківвмісцевій їдальні,і досить непогано,як зізнаютьсявонисамі:"Наобіднамдаютьсупіна друге -картоплю зсосискамиабом'ясом",-перерахувавнамАндрійСарно.



МАРСІАНСЬКИЙ ПЕЙЗАЖ



Ми побувалив тунелі,колитамбетонувативерхній шар.Відчуття нез приємних:тьманепроглядна,безліхтарикане обійтися,настінах- краплівологи,підногами-бруд,вповітрі-пил.Правда, повітряганяємахиназа зразкомвеличезногокондиціонера.Алеколимипорівнялидітищебудівельниківз "марсіанськимпейзажем"абодоісторичноюпечерою,вонисильнообразилися:вонисвійтунельдужелюблять.

"Митут-якнакурорті,працюємопо 8годин надень,втри зміни.Та ймісцевіжителіотримали роботу:вїдальні,варматурномуіремонтномуцеху,наміні-заводі,якийпостачаєбудівництвовласнимбетоном...Тількив тунеліпрацює80фахівців.Авеськолективнараховує180чоловік", -розповідаєгірськиймайстерОлександрСевастьянов.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини на наших сторінках Facebook, Twitter, Telegram

Ви зараз переглядаєте новину " Бескидський тунель: як просувається будівництво залізничних шляхів крізь Карпати, вартістю 2,2 млрд". Інші Львов Новини дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Тетяна Самотий

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
Загрузка...