Кавою з власним портретом пригощають у Львові. Такий напій отримав назву селфічіно, а отримують його у такий спосіб: на молочну пінку наносять фотографію клієнта. Картинку створюють на харчовому принтері, зізнаються бариста. Друкують фото тільки на напої з молоком. Селфіпорція вдвічі дорожча за звичайну каву без знімка.
Раніше повідомлялося, що одним з цікавих варіантів для вкладення інвестицій можна назвати кавові стартапи. "Українці люблять каву і не відмовляють собі в цьому задоволенні навіть під час кризи. Тому запуск нових проектів, особливо в секторі мобільних кав'ярень, може виявитися сьогодні цілком виправданим. Переваги таких стартапів у тому, що вони вимагають невеликих інвестицій (до 10-15 тис. дол.), прості в управлінні й навчанні, а також можуть швидко окупитися – за термін від півроку до півтора років", – пояснює голова Асоціації франчайзингу Андрій Кривонос.
Нагадаємо, у Києві бізнесмен перетворив елітну іномарку на кав'ярню.
Читайте також:
- Для школярів Львова будуть готувати обіди на вибір
- У Львові п'яний інспектор погрожував зброєю і побив пасажира маршрутки
- Представники польської влади поїдуть до Львова вшанувати пам'ять жертв УПА
- На Львівщині затримали військового-кінолога
- "Мобільні кав'ярні" виявилися небезпечні для здоров'я українців
- На згадку про Небесної сотні у Львові з'явилися ангели
- У Львові хлопець знешкодив озброєного грабіжника, що напав на сусідку