Одеські чиновники мають намір взяти кредит на мільярд гривень, проект відповідного рішення місцеві депутати розглянуть на найближчій сесії міськради, яка запланована на 31 жовтня.
Гроші планують позичити в державному банку, який раніше вже давав позички муніципалітету. При цьому автори проекту чітко прописали основні умови, на яких хочуть співпрацювати з фінустановою: під 22,5% річних на п'ять років з можливістю дострокового погашення.
Тіло кредиту Одеса погашатиме щоквартально, а ось відсотки платити збираються щомісяця "в термін і відповідно до умов кредитного договору".
НА ПАМ'ЯТНИКИ І ДОРОГИ
За попередніми даними, більша частина отриманих коштів піде на реставрацію пам'яток архітектури. На цей напрямок передбачили 349,5 млн грн. На другому місці – ремонт дорожньої мережі: 250,5 млн грн витратять на ремонт вулиці Софіївської, узвозу Маринеско і Новощіпного ряду, аргументуючи таку необхідність тим, що ці вулиці магістральні і повинні обслуговувати більший потік транспорту.
При цьому, за спостереженнями журналістів "Сегодня", в документі вже не згадується прямо маршрут "Північ – Південь", який тут проходитиме.
Решта коштів розподілилися наступним чином: 180 млн грн на заміну і модернізацію ліфтів, ще 110 млн грн – на ремонт тепломереж. Проектування і будівництво школи на житловому масиві Котовського і центру дитячої творчості на вулиці Комарова обійдуться в 60 млн кредитних коштів, а ще 50 млн грн місто виділить на капремонт відділення інфекційної лікарні.
"Залучення позичених коштів дозволить забезпечити стабільне функціонування соціальної, інженерно-транспортної та комунальної інфраструктури міста, зростання рівня життя громадян і їх належний соціальний захист", – запевняють автори проекту в пояснювальній записці.
Нагадаємо, раніше в Одесі відібрали перші соцпроекти городян, які можуть реалізувати за рахунок громадського бюджету 2019 року. Більшість проектів пов'язані зі змінами міського простору: благоустроєм, установкою крамничок і урн та дрібним ремонтом.
Також ми писали про те, що до Одеси прибули 47 нових тролейбусів , придбаних за кошти Європейського банку реконструкції та розвитку.