В ході апаратної наради одеські чиновники підбили підсумки роботи міської "гарячої лінії". "Сегодня" дізналася, чим незадоволені городяни, як влада вирішує проблеми народу і з чим часом не можуть впоратися комунальники.
Як виявилося, найчастіше одесити скаржаться на сухі дерева, які валяться в разі ураганів, шум ночами (в тому числі і автогонщиків), ями в дорожньому покритті, відсутність ремонту в під'їздах, черги на прийом в дитячих садах, зламані гойдалки, стихійну торгівлю, "наливайки" і захаращення вулиць літніми майданчиками.
А за словами директора департаменту міського господарства Олександра Козловського, останнім часом почастішали і скарги на відкриті каналізаційні колодязі.
"Ми фіксуємо масове викрадення кришок люків. За одну ніч зникає до тридцяти штук", – зауважив чиновник і додав, що здають на металобрухт кришки набагато дешевше, ніж ті обходяться місту. Побороти проблему крадіжок пообіцяли вже найближчим часом завдяки проведенню рейдів на місця збору чермета.
За словами мера Геннадія Труханова, зараз чиновникам доведеться працювати по-новому. "Якщо раніше в жеках обходилися загальними фразами, то сьогодні всі скарги одеситів видно на ресурсі міських звернень – незалежно від того хочуть люди афішувати свої заявки чи ні. Навіть якщо скарга з якоїсь причини прихована, то вона видна мені і контролюючим органам. Тому від усіх служб необхідно чітке виконання вимог або роз'яснення, як вирішуватиметься та чи інша проблема", – заявив мер і пригрозив звільненням тим, хто не зможе прийняти такі правила.
У свою чергу, директор муніципального департаменту інформації та зв'язків з громадськістю Андрій Сиваш повідомив, що тільки навесні чиновникам надійшло понад дев'ять тисяч звернень, з яких по 42% вже вжиті заходи або надані роз'яснення. "Решта звернень залишаються на контролі, а деякі анульовані, оскільки зараховані до жартів", – зазначив Сиваш.
НЕЗНАННЯ І "ПРИКРИТТЯ"
Незважаючи на те що електронний портал з прийому скарг і пропозицій 1535.odessa.ua вже майже чотири місяці працює досить успішно і полегшує життя як місцевим жителям, так і комунальникам, виявилося, що далеко не всі знають про його існування.
"Я б поскаржилася на те, що в мене у дворі, на Гайдара, не вивозять сміття тижнями, але я вперше чую про те, що це можна зробити через інтернет", – зізналася нам місцева жителька Олена Леонова.
А екс-мер Едуард Гурвіц відзначив, що в Одесі чимало серйозних проблем, на які слід звертати увагу в першу чергу. "Розмова про роботу комунальних служб зараз не актуальна. Треба вирішувати більш глобальні проблеми – це і соціальна сфера, і незаконне будівництво... Влада просто розповідає про маленькі справи, прикриваючи розкрадання бюджетних коштів", – заявив політик у коментарі.
Читайте також:
- Майже 80% киян хочуть замінити тополі іншими деревами
- У жителів Ізмаїла замість води з кранів тече "кавова жижа"
- У Маріуполі йде нормальне життя, але не відновлено залізничне сполучення з іншими містами – мер
- Меру Запоріжжя шлють смс з погрозами і обіцяють "поставити на місце"
- Скандальне затримання у міськраді Тернополя: мер захищає зама
- Харків'яни скаржаться на продаж алкоголю дітям