У Черкаській області селяни заблокували трасу з Канева на Кременчук. Кажуть – ще навесні облавтодор і чиновники обіцяли їм нову дорогу і навіть виділили гроші – а віз і нині там.
З гучномовцем і плакатами півсотні жителів села Мошни вийшли на протест – на пішохідному переході перекрили трасу, з якої робітники зняли верхній шар, і на цьому роботи закінчилися.
Через годину біля мосту вже зібралося до сотні автомобілів. Це вже третє перекриття дороги за рік. Селяни пропускають тільки пасажирські автобуси. Легкові та вантажні авто стоять у пробці – навіть машини з хлібом. Водії обурені, але і людей, у яких увірвався терпець, теж розуміють.
Гігантські ями рулеткою міряє Олександр Пономаренко. Його будинок – над самою дорогою. Від того, що багатотонні машини постійно підскакують, вібрує земля, і будинок ходить ходуном і руйнується. Крім того, в селі постійно стоїть пил, трясуться і ламаються автобуси.
На акцію селян приїхали чиновники з області. Кажуть, кошти в розмірі 57 млн грн на 7 кілометрів доріг – є, але почати ремонт не можуть, так як немає планового розпису.
Три години протестували селяни, перш ніж звільнити дорогу – але попередили, що якщо за 10 днів змін не буде, поїдуть з акцією протесту вже до столиці.
Як розповів 2 серпня прем'єр-міністр Володимир Гройсман, план дорожніх робіт в Україні на 2018 рік включає в себе ремонт 4000 кілометрів дорожнього покриття за 47 млрд грн. При цьому понад 50% проектів дорожнього будівництва, запланованих на 2018 рік, виконані , або знаходяться на завершальній стадії.
Як відомо, дороги в Україні зношені на 95-97%. У 2017 році "Укравтодор" відновив близько 2000 км – близько 1% від усієї протяжності трас. Такими темпами країні не вистачить і 100 років, щоб відновити все дорожнє покриття. Крім того, траси потребують щорічного ремонті. Раніше сайт "Сегодня" дізнався, як Україні побудувати якісні траси раз і назавжди.