Астрономи відкрили одну з найбільших структур Всесвіту

18 Липня 2017, 13:26

Суперкластер розташований в сузір'ї Риби і містить близько 400 галактик

<p style="text-align: justify;">Фото: pixabay.com</p>
Фото: pixabay.com

Індійські астрономи оголосили про відкриття екстремально великого скупчення галактик, розташованого в сузір'ї Риби в чотири мільярди світлових років від Землі. Про це повідомляє портал Phys.org.

Надскупчення галактик було виявлено при проведенні спектроскопічного огляду Sloan Digital Sky Survey (Слоуновський цифровий огляд неба).

Воно отримало назву Saraswati. Ця структура є однією з найбільших у Всесвіті. Її протяжність становить близько 600 мільйонів світлових років. За попередніми розрахунками, маса може досягати 20 квадрильйонів сонячних мас. Суперкластер розташований в сузір'ї Риби і містить близько 400 галактик.

Читайте також: Астрономи відкрили галактику, яка майже повністю складається з темної матерії

"Ми були здивовані, виявивши схоже на гігантську стіну надскупчення галактик, – говорить провідний автор дослідження Джойдіп Багчі. – Раніше було відомо лише про декілька таких великих структур, наприклад, про надскупчення Шеплі і Великої стіни Слоуна. Але вони розташовані в ближньому Всесвіті, а Сарасваті значно віддалене від нас".

Вчені вважають, що відкриття допоможе у вивченні таємничих процесів формування екстремально потужних структур.

Раніше астрономи показали, як виглядатиме галактика через п'ять мільйонів років.

Ви зараз переглядаєте новину "Астрономи відкрили одну з найбільших структур Всесвіту". Інші Новини науки дивіться в блоці "Останні новини"