Сталося найбільше зіткнення галактик в історії: опубліковано фото

14 Листопада 2017, 18:50

Галактика F-27 в 50 разів важча за Чумацький шлях, кажуть експерти

<p style="text-align: justify;">Галактика. Фото: pixabay.com</p>
Галактика. Фото: pixabay.com

Міжнародний колектив астрономів зафіксував найбільше зіткнення галактик серед відомих науці, повідомляє Astrophysical Journal.

Вчені помітили на відстані 12,7 млрд світлових років від Землі в сузір'ї Золота Риба галактику F-27, яка в 50 разів важча за Чумацький шлях.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Вона формується шляхом злиття двох галактик, розташованих на відстані близько 30 тис. світлових років і які рухаються з приблизно однаковою швидкістю.

nrao17cb28-1170x600

Фото: public.nrao.edu

Дослідники вважають, що з плином часу FS-27 притягне інші галактики свого скупчення.

"Можливо, ми можемо стати свідками найпотужнішого злиття галактик, відомого сьогодні", – сказав співавтор дослідження Домінік Річерс.

Нагадаємо, раніше телескоп зняв відео, як виглядають надра зірки SN 1987A, що вибухнула, розташованої в туманності Тарантул на відстані 168 тисяч світлових років від Землі.

Крім того, публікувалися фото того, як вмирає червоний гігант OH231.8+4.2, який скидає оболонки, що оточують його. З матерії зірки, що перероджується, приблизно через кілька тисяч років повинна сформуватися планетна система.

Ви зараз переглядаєте новину "Сталося найбільше зіткнення галактик в історії: опубліковано фото". Інші Новини науки дивіться в блоці "Останні новини"