В рамках фестивалю SXSW глобальна платіжна система Visa представила вельми незвичайний прототип сонцезахисних окулярів з вбудованим в одну з дужок безконтактним чіпом на базі технології NFC, що дозволяє використовувати окуляри як інструмент безконтактних платежів, пише The Verge.
Одночасно було оголошено про запуск пілотного тестування очок на чемпіонатах із серфінгу World Surf League 2017 Quiksilver і Roxy Pro Gold Coast 2017, спонсорованих Visa.
Visa активно розвиває ідею перетворення аксесуарів на зручний платіжний інструмент. Раніше компанія створювала кільця і браслети з можливістю безконтактної оплати.
"Ціе відсилають до нашого слогану "Скрізь, де тобі хочеться бути". Ми беремо незвичайні предмети, де можливість платіжних розрахунків здається нереальною, як, наприклад, сонячні окуляри або кільце, щоб показати світу, що насправді це можна реалізувати", – зазначила Кріс Картін, директор з брендового та інноваційного маркетингу в Visa.
Поки ніяких інших подробиць, ні даних про терміни появи подібних очок на ринку або їх вартості немає.
За час пілотного тестування Visa розраховують знайти зацікавлених спонсорів – банків або брендів для подальшого розвитку ідеї.