Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Ломаченко двічі відправив Педрасу в нокдаун і виграв об'єднавчий бій

9 грудня 2018, 07:54

Український боксер тепер володіє двома чемпіонськими поясами в легкій вазі

ВасильЛомаченкопродовжуєсвоюсеріюперемогупрофесійномубоксі!Рановранців неділюза київським часомукраїнець,який проводивперший захисттитулучемпіонаWBAвлегкій вазі,перемігчемпіонаWBOХосеПедрасуіоб'єднавпояси.Ми провели онлайн бою Ломаченко – Педраса з відео-повторами ключових моментів поєдинку. 

Бійтривав усі відведенідлянього12раундівізавершивсяперемогоюукраїнцяодноголоснимрішеннямсуддів.Цікаво,щопротягомвсьогопоєдинкуХосеПедрасавикидавбільшеударів,правда,їхточністьбулапомітнонижче,ніжуЛомаченко.Проте,пуерториканецьпоказавконкурентнийбій,аВасильзавершувавпоєдинокзрозсіченнямнадоком.У11раундіпіслясеріїударіввголовуПедрасадвічістававнаколіноіреферівідраховувавйомунокдаун.Рахуноксуддівпозавершенніпоєдинку:119:107,117:109,117:109.

Реклама

Впершевпрофесійній кар'єріВасильЛомаченкооб'єднавпояси-тепервінчемпіонWBOіWBA.Відзначимо,щоцейпоєдинокставпершимдляукраїнцяпісляперенесеноїопераціїнаплечі.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...