Сьогодні – 10 років від дня виходу в ефір телеканалу "Футбол": вперше мовлення перший в Україні футбольний канал для футбольних уболівальників початків 18 листопада 2008 року в 18:00. У березні 2011-го в ефір вийшов канал "Футбол +", а в листопаді 2013 року відбулося перейменування двох каналів: з того часу вони звучать "Футбол-1" і "Футбол-2", графічне оформлення ефіру стало єдиним, а розподіл матчів між двома каналами – рівнозначним.
За цей час канали показали близько 8 800 матчів в прямому ефірі (а з урахуванням повторів – близько 50 000), 20 250 випусків новин. Провели понад 144 720 годин чистого ефіру, відзняли близько 3 000 годин студійних проектів.
Телеканали "Футбол-1" і "Футбол-2" ексклюзивно транслюють на території України всі матчі Ліги чемпіонів, Ліги Європи, Суперкубка УЄФА, Ліги націй УЄФА, Єврокваліфікації, показують поєдинки Української Прем'єр-Ліги, Кубка і Суперкубка України, чемпіонатів Англії та Італії.
"Це були дуже щасливі 10 років. За цей час відбулося багато яскравих подій, про які перед запуском каналу ми могли тільки мріяти. Ми були не тільки свідками, але й учасниками ЄВРО-2012, ми працювали з Бразилії на Чемпіонаті Світу 2014 року, ми створювали все найцікавіше навколо збірної на ЄВРО-2016, ми брали участь у виробництві і проведенні фіналу Ліги чемпіонів в Києві. У нас сильна і професійна команда журналістів, коментаторів і менеджерів, яка впродовж усіх цих років створює кращий продукт. Я хотів би привітати всіх співробітників телеканалу і наших вдячних глядачів, які в будь-який час дня і ночі можуть включити "Футбол-1"/"Футбол-2" і подивитися кращий футбол", – розповів директор телеканалів "Футбол-1"/"Футбол-2" Олександр Денисов .
Нагадаємо, що цієї осені стало відомо, що з початку року YouTube акаунт телеканалів "Футбол-1"/ "Футбол-2" випередив BBC Sport: аудиторія виросла на 125 тисяч осіб і загальне число передплатників зараз становить 328 тисяч .
Раніше ми писали, що на українському ТБ з'явиться проект про чемпіонат Англії з футболу. Телеканали Футбол 1 / Футбол 2 запускають проект " Check – in " , який буде виходити до і після центрального матчу англійської Прем'єр – ліги .