Кампанію зі збору коштів громадськості на покупку італійського футбольного клубу "Мілан", вартість якого оцінюється мінімум в один мільярд євро, почали в Китаї, заявив віце-президент італійсько-китайської торгової палати Фу Ісян.
Як повідомив Фу Ісян агентству Синьхуа, претендентами на покупку клубу є п'ять компаній: виробник напоїв Wahaha, найбільший китайський девелопер Wanda, ТехноГігант Huawei і лідер електронної комерції Alibaba; також інтерес до придбання "Мілана" проявляє одна компанія з Таїланду, назва якої не уточнюється. За словами Фу Ісяна, компанії не хочуть платити поодинці мільярд євро, оскільки шансів отримати негайний прибуток від інвестицій в клуб практично немає.
"Тому в Китаї почалася кампанія по збору коштів громадськості. Консорціум з декількох великих компаній внесе половину суми (500 млн євро), іншу половину планується зібрати за допомогою збору коштів", – цитує агентство Фу Ісяна.
Минулого тижня пройшла інформація про те, що італійську команду збирається придбати гонконгський мільярдер Річард Лі, який був помічений в компанії нинішнього власника "Мілана", екс-прем'єра Італії Сільвіо Берлусконі, пише Сіньхуа.
За словами Фу Ісяна, "ні для кого не секрет, що Берлусконі хоче продати клуб", проте в родині власника "Мілана" поки немає згоди з приводу того, коли продавати команду. "Хтось хоче продати клуб якомога скоріше через фінансові витрати, а хтось волів би дочекатися завершення будівництва нового стадіону, щоб запросити більш високу ціну", – зазначив він.