Головна футбольна подія літа на каналі "Україна" зібрало біля екранів телевізорів майже 23 мільйони глядачів. Середня частка телеперегляду за всі матчі Євро-2016 склала 20,78% * (19,03% **), середній рейтинг – 5,48% за аудиторіями 18-54 та 4+. Весь цей час канал "Україна" займав перше місце в рейтингу загальнонаціональних телеканалів, збільшивши частку на 28% в порівнянні з періодом з початку року.
Найвищі показники продемонстрували поєдинки, в яких грала збірна України. Матчі Німеччина – Україна і Україна – Північна Ірландія потрапили в трійку кращих програм з початку року на українському телебаченні.
Поєдинок проти німців пройшов з найвищими показниками: частка – 40,94%* (35,14%**), рейтинг – 13,47%* (12,45%**). Зустріч зі збірною Північної Ірландії зібрала наступні показники: частка – 35,92%* (32,15%**), рейтинг – 9,35%* (9,01%**).
Фінальний матч Євро-2016, в якому зустрілися збірні Португалії та Франції, став другим в рейтингу українського телеперегляду, зібравши такі показники: частка – 35,31%* (31,52%**), рейтинг – 9,48%* (8,91%**).
*Дані розраховані для аудиторій у віці 18-54 в містах із населенням понад 50 тис.
* *Дані розраховані для аудиторії Universe (4+, вся Україна).