Мессі виграв суд у газети, який звинуватив його у вживанні нандролона

7 Червня 2016, 14:06

Всі гроші, отримані від видання, футболіст передав фонду "Лікарі без кордонів"

<p style="text-align: justify;">Ліонель Мессі. Фото AFP</p>
Ліонель Мессі. Фото AFP

Нападник "Барселони" і збірної Аргентини Ліонель Мессі виграв суд у газети "La Razon".

Влітку 2014 року журналіст іспанської газети La Razon Альфонсо Уссіа написав статтю про поразку збірної Аргентини від Німеччини у фіналі чемпіонату світу. Уссія заявив, що Мессі погано пересувався по полю і був млявим через наслідки вживання нандролона. Аргентинець подав до суду на газету і журналіста.

Суд визначив, що журналіст у статті навмисно ображав Мессі, і назвав висловлювання Уссіа непотрібними і зухвалими. Рішенням суду аргентинець отримав 65 тисяч євро за моральний збиток і в якості компенсації за судові витрати. Всі гроші, отримані від газети, Ліонель передав фонду "Лікарі без кордонів", повідомляє Sport.es.

Деканоат нандролона – анаболічний стероїд, вживання якого заборонено в спорті. У 2006 році в ряді ЗМІ з'явилася інформація, що Ліонелю Мессі дозволено вживання препаратів з вмістом нандролона за медичними показаннями. Речовина допомагає пацієнтам з дефіцитом гормону росту.

Мессі в цьому сезоні забив 42 м'ячі в 50 матчах за "Барселону".

Ви зараз переглядаєте новину "Мессі виграв суд у газети, який звинуватив його у вживанні нандролона". Інші Новини футболу дивіться в блоці "Останні новини"

Джерело:

Eurosport

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...