Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

"Реал" забивав гол у фіналі Ліги чемпіонів з офсайду

29 травня 2016, 13:42

Стоп-кадр моменту передачі показує, що гол Серхіо Рамоса можна було не зараховувати

У момент передачі головою від Бейла Серхіо Рамос був ближче

У момент передачі головою від Бейла Серхіо Рамос був ближче

УсуботувМіланіпройшовфінальнийматчЛігичемпіонів"Реал"і"Атлетіко".КомандаЗінедінаЗіданаперемоглаопонентіввсеріїпенальтіпіслятого,якосновний і додатковийчасматчу завершивсявнічию-1:1.

На15хвилинікапітан"Реала"СерхіоРамосвідкриврахуноквматчі,забившипісляподачізістандартуіпасуголовоювідГаретаБейла.Однакприпереглядіповторувидно,щовмоментпередачіРамос,швидше за все,знаходивсявофсайді.Дивіться самі
:

Реклама

0003_offside_01

В тренді
Гонка або втягування третього гравця: до чого ведуть випробування США і Росією "заборонених" ракет

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...