Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Сергій Палкін: "Мета цього туру – зробити бренд "Шахтаря" впізнаваним в усьому світі"

12 січня 2015, 10:27

Тур по Бразилії увійде в історію розвитку донецького клубу

Сергій Палкін. Фото ФК "Шахтар"

Сергій Палкін. Фото ФК "Шахтар"

Генеральний директор "Шахтаря" Сергій Палкін розповів каналу Футбол-1 про важливість бразильського туру "гірників".

- Мета цього туру – зробити бренд "Шахтаря" впізнаваним в усьому світі. Вважаю, що цей тур – перший і основний крок, який ми робимо на шляху до цієї мети. Завжди складно робити перший крок, а потім буде набагато легше.

Реклама

Ми розмовляли з Луческу – він сказав, що наш тур увійде в історію розвитку футбольного клубу "Шахтар", буде вписаний туди червоними літерами, – повідомив Палкін.

В тренді
Не київське, але "Динамо" – ще один важливий суперник "Шахтар"

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...
загрузка...