Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

"Шахтар" став учасником проекту "Більше, ніж футбол" разом з "Інтером", "Міланом" і "ПСЖ"

30 березня 2017, 12:56

Український клуб приєднався до #Morethanfootball Action Week

"Шахтар" – учасник #Morethanfootball Action Week

"Шахтар" – учасник #Morethanfootball Action Week

Реклама

Європейські футбольні клуби, ліги і асоціації об'єднують зусилля в рамках #Morethanfootball Action Week. Ініціатором кампанії з такою назвою виступила European Football for Development Network (EFDN) за підтримки Асоціації європейських клубів (ECA), Міжнародної федерації асоціацій професійних футболістів (FIFPro), Соціального альянсу, а також ряду команд і ліг. #Morethanfootball Action Week пройде з 30 березня по 9 квітня.

Український клуб "Шахтар" приєднався до програми. "Гірники" підтримують соціальні ініціативи та розвиває власний проект "Давай, грай!", Що сприяє популяризації масового футболу в Україні та дає дітям можливість абсолютно безкоштовно займатися спортом.

#Morethanfootball Action Week спрямована на те, щоб надати європейській футбольній спільноті можливість розповісти уболівальникам про свої програми соціальної відповідальності в рамках загальної кампанії. Учасники підтримають ініціативу за допомогою банерів на домашніх матчах, публікацій в медіа та соціальних мережах з хештегом #Morethanfootball ( "Більше, ніж футбол" – переклад).

Проект підтримують багато європейських клубів: "Інтер", "Мілан", "Байєр", "Вердер", "Вольфсбург", ПСЖ, "Редінг", ПСВ (Ейндховен), "Вітесс", "Брюгге", "Гент", "Галатасарай", "Лудогорець", "Аустрія", "Ред Булл" (Зальцбург), АІК, "Легія", "Стремсгодсет" та інші.

Соціальна відповідальність набуває ключової ролі в європейському футболі. Для клубів це інструмент, що дозволяє продемонструвати свою прихильність суспільству і вболівальникам, підтримати репутацію, розвивати лояльність до бренду і конкурентна перевага", – йдеться на офіційному сайті "Шахтаря".

Учасники #Morethanfootball Action Week діляться ініціативами, які пояснюють дітям важливі цінності, дають можливість вести здоровий спосіб життя, займатися спортом і освітою.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...
загрузка...