Стало відомо, чому у Другій лізі арбітр після голу з пенальті призначив вільний удар

10 Серпня 2017, 16:57

Рефері матчу "Енергія" – "Мир" зробив грубу помилку


Комітет арбітрів ФФУ встановив, що в матчі 5-го туру другої ліги "Енергія" – "Мир" арбітр Павел Сальников зробив помилку, коли вирішив призначити вільний удар замість того, щоб перебити пенальті.

"Правильним було б повторити виконання 11-метрового удару, а рішення призначити вільний удар на користь команди в захисті було помилковим. Цей випадок входить в перелік випадків, передбачених у змінах до Правил гри, зазначених в циркулярі № 1 IFAB 2017-2018 рр. Ситуацію було правильно описано спостерігачем арбітражу в його рапорті. Санкція – відсторонення від проведення матчів на певний термін", – йдеться в поясненні комітету арбітрів ФФУ.

Нагадаємо, що в матчі Другої ліги між "Енергією" та "Миром" суддя після удару з пенальті вирішив призначити вільний удар, хоча повинен був призначити повторний 11-метровий удар.

Цей крок рефері вплинув на результат матчу, в якому перемогу здобули гості – 3:2.

Нагадаємо, що в Естонії забили дивний автогол на 15-ій секунді матчу.

Ви зараз переглядаєте новину "Стало відомо, чому у Другій лізі арбітр після голу з пенальті призначив вільний удар". Інші Новини футболу дивіться в блоці "Останні новини"

Джерело:

FootBoom

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...