Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь
Зробити стартовою
28,03
31,95
РУС

Фіаско Італьяно: як пройшов останній азіатський етап Формули-1

Льюїс Хемілтон став переможцем Гран-прі Японії


Подіум Гран-прі Японії. Фото
Подіум Гран-прі Японії. Фото.
Фіаско Італьяно: як пройшов останній азіатський етап Формули-1 //smm0.ollcdn.net/img/article/10622/93_main_new.1507473039.jpg //smm1.ollcdn.net/img/article/10622/93_tn.1507473039.jpg Мотор Льюїс Хемілтон став переможцем Гран-прі Японії

Этап чемпіонату світу Формула-1 в Японії став останнім азіатським вікендом цього сезону. Це означає, що всім любителям цього спорту більше не потрібно вставати рано вранці – хіба що на риболовлю. Половити рибку в ці вихідні також могли сходити і пілоти – через зливу п'ятнична практика пройшла нанівець. У суботу вільні заїзди були веселіше – автодром міг спостерігати "фінських прокляття": спершу Боттас пішов в атаку на поребрик, але в підсумку атакував рейок безпеки, а потім вже Кімі вийшов на рандеву з відбійником. Через дві зупинки стан шин пелетона був не дуже, тому час Боттас так і залишився найкращим.

Кваліфікація

Нерви"Скудерії"цього вікендубулинамежі-відставанняФеттелявідХемав34очкадавалопросебе знати.СебіЛьюїсїхалиприблизноводномутемпі,алебританецьвсежбувтрохишвидшим. 71-й поул для Хемілтона, 1у Сузукі.26-а траса,наякійбритбувнайкращимна"квалі".Такимчином,Хемілтонзакінчивсвоюколекцію-накожній трасівнинішньомукалендаріпілот"Мерседеса"бравпоул-позишн.

Подарунок"червоним"піднісБоттас-черездвохвильотівйомудовелосямінятипошкодженуКППістартуватишостим.Алежертвибулиіу"Феррарі"-Райкконенізовсімстартував10-м,з тієї ж причини.ТакимчиномФеттельстартувавзпершогорядуразомвХемом,азанимипочинали"РедБулл".

Гонка

Ще до початку гонки проблеми почалися ... у "Феррарі". Техніки зняли кожух з машини Феттеля – підвів стартер. І все-таки чотириразовий виїхав на трасу. Перше коло виявився останнім для Сайнса – виліт в повороті 7 і пейс-кар. На третьому колі – катастрофа: інженери кажуть Феттелю зійти. Німець заїжджає в бокси ... На 23-му колі Хемілтон заїхав на піт-стоп і виїхав позаду Боттас на старій гумі. Через це шанс підібратися до лідерів отримав Макс Ферстаппен. Однак Валттері швидко пропустив Хема і почав тіснити голландця. 47-й коло стало останнім для Стролла – виліт з-за підвіски. На 50-му колі інтрига почала зростати – Льюїс скаржився на вібрацію боліда і зменшив темп, чим спробував скористатися Макс. На жаль, голландському леву завадили кругові Маса і Алонсо – ветерани занадто захопилися боротьбою за 10-е місце. Льюїс Хемілтон виграє Гран-прі Японії– 8-а перемогавсезоніі61-авкар'єрі.ЗанимпаркуютьсяФерстаппеніРіккардо-Боттас,хочівстановивнайкращеколо,алепропустивавстралійця.

Чемпіонська гонка

ПісляЯпоніїАррівабене,мабуть,посивівщебільше.РазомзниміФеттель-різницяміжниміХемілтономтепер59очок!Тепер"Феррарі"допоможетількисходженнябританця,атоідва.Докінцясезонусталосьвсього4гонки,іщобвирватититул,Себповиненвигравативсі4.Та ще йза умови,щоХемілтонабодвічізійде,або4разиприйдедофінішухочаб5-м.Будемоговоритипрямо-шансівулідера"Феррарі"майже0.

ДжоліOFF Палмер

Не таким вже й несподіваним стала заява боса "Рено" Сиріла Абітебуля: починаючи з Гран-прі США, замість Палмера за "жовтих" поїде Сайнс. Спочатку команди говорили про річну оренду з початку наступного сезону, але у "Рено" не вистачило терпіння. "Якщо ми хочемо реалізувати свої амбіції і піднятися на найвищий рівень до сезону-2020 року, то час зараз грає проти нас, – передає слова Абітбула Motorsport.com. – Ми не можемо дозволити собі втрачати його, і нам потрібно прогресувати всіма доступними способами". Так чи інакше, Джоліон Палмер залишається без боліда. Сам британець ставиться до цього стоїчно (не дивно, чутки про його відставку ходили вже давним-давно): "Я покидаю команду. Це Формула-1. Таке трапляється. Це прикро, але я буду рухатися далі. В житті є ще багато всього" .

"Торо Россо"

Як ми і передбачали, Сайнс звільнив сидіння для Квята. 90% ймовірності того, що в 2018 році за "телят" будуть ганятися Даня і П'єр Гасли. Це – оптимальний склад для молодшої команди "биків". Хоча Доктор Марко, як завжди, каламутить воду. На прес-конференції Хельмут заявив, що в Остіні за кермо STR-12 точно сяде Квят, а ось другий пілот – це відкрите питання. І прес-реліз з Гасли був випущений помилково, адже П'єр все ще може взяти участь у фінальній гонці "Суперформули". На питання журналіста про те, чи може місце другого пілота в Штатах зайняти Себастьян Буемі, Хельмут заявив "У РБ можливо все!" і розсміявся. Хоча зовсім не ясно, навіщо швейцарцю залишати сите Формулу-Е, де він бореться за чемпіонство. Та й 28 років – зовсім не той вік, щоб ганяти за "молодіжку".

ЩодоДані,тодосвідченийКвятдопоможе"накатати"молодогофранцуза,післячого,швидше за все,поступитьсямісцем наступномувипускникуакадемії"РедБулл".Убудь-якомувипадку,якщоросіянинне покаженічогоекстраординарного,йогочекаєтількиоднароль-інструктораз водіння,та йтонасезон-два.ТакаФормула-1,яксказавнинівжепенсіонерПалмер.

Черездва тижніборотьбапродовжитисявОстіні.

Ви зараз переглядаєте новину " Фіаско Італьяно: як пройшов останній азіатський етап Формули-1". Інші Новини формули 1 дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Иван Коренєв

Джерело:

Сегодня|Спорт

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
Загрузка...
Загрузка...
Загрузка...