Фіаско Італьяно: як пройшов останній азіатський етап Формули-1

8 Жовтня 2017, 17:30

Льюїс Хемілтон став переможцем Гран-прі Японії

<div id="gt-res-content">
<div id="gt-res-dir-ctr" class="trans-verified-button-large" dir="ltr"><span id="result_box" class="short_text" lang="uk"><span>Подіум</span> <span>Гран</span><span>-прі</span> <span>Японії</span><span>.</span> <span>Фото</span>
Подіум Гран-прі Японії. Фото

Этап чемпіонату світу Формула-1 в Японії став останнім азіатським вікендом цього сезону. Це означає, що всім любителям цього спорту більше не потрібно вставати рано вранці – хіба що на риболовлю. Половити рибку в ці вихідні також могли сходити і пілоти – через зливу п'ятнична практика пройшла нанівець. У суботу вільні заїзди були веселіше – автодром міг спостерігати "фінських прокляття": спершу Боттас пішов в атаку на поребрик, але в підсумку атакував рейок безпеки, а потім вже Кімі вийшов на рандеву з відбійником. Через дві зупинки стан шин пелетона був не дуже, тому час Боттас так і залишився найкращим.

Кваліфікація

Нерви "Скудерії" цього вікенду були на межі - відставання Феттеля від Хема в 34 очка давало про себе знати. Себ і Льюїс їхали приблизно в одному темпі, але британець все ж був трохи швидшим. 71-й поул для Хемілтона, 1 у Сузукі. 26-а траса, на якій брит був найкращим на "квалі". Таким чином, Хемілтон закінчив свою колекцію - на кожній трасі в нинішньому календарі пілот "Мерседеса" брав поул-позишн.

Подарунок "червоним" підніс Боттас - через двох вильотів йому довелося міняти пошкоджену КПП і стартувати шостим. Але жертви були і у "Феррарі" - Райкконен і зовсім стартував 10-м, з тієї ж причини. Таким чином Феттель стартував з першого ряду разом в Хемом, а за ними починали "Ред Булл".

Гонка

Ще до початку гонки проблеми почалися ... у "Феррарі". Техніки зняли кожух з машини Феттеля – підвів стартер. І все-таки чотириразовий виїхав на трасу. Перше коло виявився останнім для Сайнса – виліт в повороті 7 і пейс-кар. На третьому колі – катастрофа: інженери кажуть Феттелю зійти. Німець заїжджає в бокси ... На 23-му колі Хемілтон заїхав на піт-стоп і виїхав позаду Боттас на старій гумі. Через це шанс підібратися до лідерів отримав Макс Ферстаппен. Однак Валттері швидко пропустив Хема і почав тіснити голландця. 47-й коло стало останнім для Стролла – виліт з-за підвіски. На 50-му колі інтрига почала зростати – Льюїс скаржився на вібрацію боліда і зменшив темп, чим спробував скористатися Макс. На жаль, голландському леву завадили кругові Маса і Алонсо – ветерани занадто захопилися боротьбою за 10-е місце. Льюїс Хемілтон виграє Гран-прі Японії– 8-а перемога в сезоні і 61-а в кар'єрі. За ним паркуються Ферстаппен і Ріккардо - Боттас, хоч і встановив найкраще коло, але пропустив австралійця.

Чемпіонська гонка

Після Японії Аррівабене, мабуть, посивів ще більше. Разом з ним і Феттель - різниця між ним і Хемілтоном тепер 59 очок! Тепер "Феррарі" допоможе тільки сходження британця, а то і два. До кінця сезону сталось всього 4 гонки, і щоб вирвати титул, Себ повинен вигравати всі 4. Та ще й за умови, що Хемілтон або двічі зійде, або 4 рази прийде до фінішу хоча б 5-м. Будемо говорити прямо - шансів у лідера "Феррарі" майже 0.

ДжоліOFF Палмер

Не таким вже й несподіваним стала заява боса "Рено" Сиріла Абітебуля: починаючи з Гран-прі США, замість Палмера за "жовтих" поїде Сайнс. Спочатку команди говорили про річну оренду з початку наступного сезону, але у "Рено" не вистачило терпіння. "Якщо ми хочемо реалізувати свої амбіції і піднятися на найвищий рівень до сезону-2020 року, то час зараз грає проти нас, – передає слова Абітбула Motorsport.com. – Ми не можемо дозволити собі втрачати його, і нам потрібно прогресувати всіма доступними способами". Так чи інакше, Джоліон Палмер залишається без боліда. Сам британець ставиться до цього стоїчно (не дивно, чутки про його відставку ходили вже давним-давно): "Я покидаю команду. Це Формула-1. Таке трапляється. Це прикро, але я буду рухатися далі. В житті є ще багато всього" .

"Торо Россо"

Як ми і передбачали, Сайнс звільнив сидіння для Квята. 90% ймовірності того, що в 2018 році за "телят" будуть ганятися Даня і П'єр Гасли. Це – оптимальний склад для молодшої команди "биків". Хоча Доктор Марко, як завжди, каламутить воду. На прес-конференції Хельмут заявив, що в Остіні за кермо STR-12 точно сяде Квят, а ось другий пілот – це відкрите питання. І прес-реліз з Гасли був випущений помилково, адже П'єр все ще може взяти участь у фінальній гонці "Суперформули". На питання журналіста про те, чи може місце другого пілота в Штатах зайняти Себастьян Буемі, Хельмут заявив "У РБ можливо все!" і розсміявся. Хоча зовсім не ясно, навіщо швейцарцю залишати сите Формулу-Е, де він бореться за чемпіонство. Та й 28 років – зовсім не той вік, щоб ганяти за "молодіжку".

Що до Дані, то досвідчений Квят допоможе "накатати" молодого француза, після чого, швидше за все, поступиться місцем наступному випускнику академії "Ред Булл". У будь-якому випадку, якщо росіянин не покаже нічого екстраординарного, його чекає тільки одна роль - інструктора з водіння, та й то на сезон-два. Така Формула-1, як сказав нині вже пенсіонер Палмер.

Через два тижні боротьба продовжитися в Остіні.

Ви зараз переглядаєте новину "Фіаско Італьяно: як пройшов останній азіатський етап Формули-1". Інші Новини формули 1 дивіться в блоці "Останні новини"

Автор:

Иван Коренєв

Джерело:

Сегодня|Спорт

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...