Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

"Формула 1": підсумки Гран-прі Бельгії

1 вересня, 20:58

Иван Коренєв

Підводимо риску на змаганнях у Бельгії

Шарль Леклер

Шарль Леклер

Реклама

Гран-прі Бельгії увійде в історію як один з найбільш темних днів автомобільного спорту останньої декади. Традиційно попередня Ф1 гонка Ф2 обернулася катастрофою. Під час змагання в результаті жахливої ​​аварії загинув 22-річний французький пілот "БВТ Арден" Антуан Юбер.

Ланцюжок подій, що завершився трагічним інцидентом, почався з того, що Джуліано Алезі, син екс-пілота Ф1 Жан Алезі, втратив контроль над своїм болідом. Намагаючись обійти суперника, Юбер також не впорався з керуванням і в повороті "Радійон" виїхав за межі траси, де зачепив бар'єр. За інерцією його винесло назад, де на швидкості близько до 280 км / год в нього врізався Хуан-Мануель Корреа. Від сили отриманого удару болід Антуана буквально розірвало, а Корреа перекинувся. Гонка була зупинена, обидва пілоти в терміновому порядку були доставлені вертольотом у найближчу лікарню.

INSTAGRAM (@f1)

Через півтори години боротьби за Юбера лікарі були змушені констатувати смерть 22-річного пілота. Хуан-Мануель отримав множинні переломи ніг і травму хребта. ФІА скасувала недільну гонку "Формули-2", а змагання молодшої і старшої серій починалися з траурної хвилини мовчання. Всі розважальні заходи етапу також були скасовані.

Чемпіон ГП3 був яскравою особистістю, про його непоправну втрату вже висловилися пілоти і керуючі колективів. Сиріл Абітебул, керуючий директор Renault Sport Racing, заявив:

"У цей трагічний момент наші думки з друзями і сім'єю Антуана. Він був талановитим молодим чоловіком. Його результати і поведінка на трасі і за її межами говорили про те, що він справжній джентльмен. Ми були раді і горді тим, що він став учасником нашої академії. Його душа залишиться з нашою командою, і ми будемо виступати в гонках в пам'ять про нього".

Кваліфікація. Цими вихідними "Феррарі" за рахунок більшої потужності на прямих методично обходила "Мерседес". Логічним завершенням передгоночного протистояння виявилися поул-позиція за Леклером і друге місце стартової решітки за Феттелем. Хемілтон і Боттас задовольнилися третім і четвертим місцями. Відразу за ними Гран-прі починали Ферстаппен і Райкконен.

INSTAGRAM (@f1)

Гонка. На старті Леклер зумів зберегти лідерство і пішов у відрив. Хемілтон обійшов Феттеля, однак Себастьян швидко повернув позицію. Ферстаппен і Райкконен допустили контакт, через що болід останнього піднявся в повітря. Макс вилетів за межі траси і врізався в стіну, після чого самостійно покинув кокпіт. Кімі зумів продовжити гонку. На трасі з'явився автомобіль безпеки. Під час його дії пілот "Рено" Сайнс втратив потужність і зійшов з гонки.

Рестарт був даний на 5-му колі. Хемілтон зробив ще одну спробу обійти Феттеля, але пілот "Феррарі" знову відбив атаку. На 19-му колі глядачі встали, щоб оплесками вшанувати пам'ять Юбера – француз виступав під номером 19. На 21-му колі Леклер пішов на піт-стоп, після чого повернувся позаду Феттеля. П'ять кіл через монегаск був уже в секунді від напарника, після чого Скудерія попросила чотириразового чемпіона пропустити молодого пілота.

INSTAGRAM (@f1)

На 32-му колі Хемілтон втретє підійшов впритул до Феттеля, після чого вже вийшов вперед. Через два кола Себастьян пішов на додатковий піт-стоп, тим самим залишивши боротьбу за друге і третє місця. Фінальне коло також грюкнуло дверима: спочатку Джовінаццо розбив болід, а потім Норріс втратив потужність за декілька сотень метрів від фінішу.

Шарль Леклер здобув свою першу перемогу в кар'єрі.

"З одного боку, здійснилася моя дитяча мрія, з іншого – цей вік-енд був дуже складним. Ми втратили друга. У таких ситуаціях доводиться нелегко, я хочу присвятити цю перемогу йому. Ми виросли разом, я провів з ним першу гонку в своєму житті, коли мені було сім років. Я не можу сповна насолодитися перемогою, але спогади про неї залишаться зі мною назавжди ", – сказав на фініші Шарль.

Хемілтон – другий, третій – Боттас. Через тиждень "Формула-1" приїде в Італію.

ГРАН-ПРІ БЕЛЬГІЇ

1.Леклер "Феррарі" 1: 23: 45.710

2.Хемілтон "Мерседес" +0.981

3.Боттас "Мерседес" +12.585

4.Феттель "Феррарі" +26.422

5.Елбон "Ред Булл" +81.325

6.Перес "Рейсінг Поінт" +84.448

7.Квят "Торо Россо" +89.657

8.Хюлкенберг "Рено" +106.639

9.Гаслі "Торо Россо" +109.168

10.Стролл "Рейсінг Поінт" +109.838

11.Норріс "Макларен" сход

12.Магнуссен "Хаас Рейсінг" +1 коло

13.Грожан "Хаас Рейсінг" +1 коло

14.Ріккардо "Рено" +1 коло

15.Рассел "Вільямс" + 1круг

16.Райкконен "Альфа Ромео" +1 коло

17.Кубіца "Вільямс" + 1круг

18.Джовінацці "Альфа Ромео" сход

Найкраще коло: Себастьян Феттель ( "Феррарі") 1: 46.409 (36 коло)

НЕ ФІНІШУВАЛИ

Ферстаппен "Ред Булл" 1 аварія

Сайнс "Макларен" 2 хутро. проблеми

ОСОБИСТИЙ ЗАЛІК

1. Хемілтон "Мерседес" 268

2. Боттас "Мерседес" 203

3. Ферстаппен "Ред Булл" 181

4. Феттель "Феррарі" 169

5. Леклер "Феррарі" 157

6. Гаслі "Ред Булл" 65

7. Сайнс "Макларен" 58

8. Квят "Торо Россо" 33

9. Райкконен "Альфа Ромео" 31

10. Елбон "Ред Булл" 26

11. Норріс "Макларен" 24

12. Ріккардо "Рено" 22

13. Перес "Рейсінг Поінт" 21

14. Хюлкенберг "Рено" 22

15. Стролла "Рейсінг Поінт" 19

16. Магнуссен "Хаас Рейсінг" 18

17. Грожан "Хаас Рейсінг" 8

18. Джовінаццо "Альфа Ромео" 1

19. Кубіца "Вільямс" 1

Як ми писали раніше, в "Формулі-1" гряде розширення: в новому сезоні буде рекордна кількість етапів – 22 Гран-прі замість 21, як у цьому році. Серед нових гонок – Гран-прі В'єтнаму і Нідерландів. Гран-прі Німеччини покине чемпіонат.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...