Найгірший день в історії для Тото Вольффа: огляд Гран-прі Австрії

1 Липня 2018, 21:08

Два пилота "Мерседеса" не добрались до финиша гонки

<p style="text-align: justify;">Ферстаппен з трофеєм. фото AFP</p>
Ферстаппен з трофеєм. фото AFP

Гран-прі Австрії видалося яскравим. Саме етап на "Ред Булл Рингу" нагадав всім фанатам Формули про те, що в цьому виді спорту все може зміниться за лічені хвилини. Здавалося, що після Франції "Мерседес" точно знову "поїде" – адже "Срібні стріли" на землях сиру і вина були на голову сильніші за інших. Для дубля на "Поле Рікаре" всього не вистачило – трішки везіння. Так що в Австрії пані Фортуна хлопцям з Бреклі була трохи винна. А оновлені шасі і силова установка підвищували шанси на перемогу "Мерседес" до "напевно".

754144-01-08

Кваліфікацію очікувано виграв Боттас – до речі, другий рік поспіль. Відразу за ним стартував напарник. Замкнути трійку лідерів повинен був Феттель, проте стюарди покарали його втратою трьох місць на стартовій за блокування Сайнса – рішення не надто далекоглядне: відновити миттєву справедливість для пілота "Рено" з одного боку і можливо вплинути на чемпіонську гонку з іншого. Втім, залишимо рішення дирекції гонки на совісті цієї самої дирекції. Замість Феттеля топ-3 закривав Райкконен.

Гонка почалася активно. Вірний солдат Боттас не впорався зі стартом під тиском Кімі, відкотившись на пару позицій. Цим скористалися переслідувачі фіна – і Хемілтон в першу чергу. Традиційний контакт на старті на себе взяли Гаслі і Вандорн – Стоффелю навіть довелося їхати в бокси на "переобувку". На 12-му колі гонка закінчилася для Хюлкенберга – його "Рено", немов величезний кальян, випустило густу хмару диму, а потім випустило дух. А ось через два кола почалися втрати в "першому вагоні": в зоні безпеки зупинився Валттері Боттас. На його "Мерседесі" відмовила КПП. Сход фіна викликав віртуальний пейс-кар, під час якого його команда допустила грубу тактичну помилку – Хемілтон не встиг зробити критичний важливий піт-стоп. Лише на 25 колі брит заїхав у бокси, але "вікно" було упущено – на трасу Льюїс повернувся четвертим. Гонку очолили Ферстаппен та іменинник Ріккардо. На 54-му колі Ден, на жаль, зійшов в стилі Хюлкенберга – в хмарі білого диму. Через два кола техніка відмовила у молодого Хартлі – "бики" почали зазнавати втрат в обох стайнях ... А на 64-му зійшов ... Хемілтон! Подвійний сход для "Мерседес"! В топі залишилися лише самотній Ферстаппен і пара "Феррарі". Так вони і завершили Гран-прі Австрії: Макс – перший, Кімі – другий, Себ – третій.

755032-01-08

Балів за "бронзу" було досить, щоб Феттель повернув лідерство в чемпіонаті. До речі, це всі пілоти, що не зійшли або не стали круговими – всі решта від трійки лідерів відстали просто безбожно. Так безбожно, що топ-4 "виїхав" Грожан – перші очки француза за сезон.

Не стримував емоцій після фінішу Тото Вольфф: "Це найгірший день за останні 6 років. Так, у нас була Барселона, але сьогодні ми стартували з перших місць. Перше, що потрібно зробити – це оговтатися. Потім ми будемо намагатися підняти настрій команди ".

Через тиждень боротьба продовжиться в Сільверстоуні!

Ви зараз переглядаєте новину "Найгірший день в історії для Тото Вольффа: огляд Гран-прі Австрії". Інші Новини формули 1 дивіться в блоці "Останні новини"

Автор:

Иван Коренєв

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...