Кращий в історії – і все таки другий: огляд Гран-прі Італії

2 Вересня 2018, 20:29

Кімі Райкконен встановив рекорд кола, але не зміг виграти гонку

Формула-1 дуже дбайливо ставиться до своїх традицій та історії. Однією з важливих віх історії та сучасності Королеви мотоспорту по-праву вважається Скудерія "Феррарі". Не менш важливим є і домашній для "червоних" Гран-прі Італії – в Монці офіційно ганяють з 1950 року. Неофіційно – ще з 1922! Пам'ятаючи про те, що Енцо Феррарі заснував свою команду в 1929, неважко здогадатися – в Монці від Скудерії вимагають тільки перемог. Без варіантів.

Після впевненої перемоги в Спа, "тіффозі" вимагали від команди не боротися з "Мерседесом", але просто закріпити успіх – занадто вже явним був розрив між командами і на вільних заїздах в п'ятницю, і в суботу, і в самій кваліфікації. Як результат – перший ряд стартової решітки за хлопцями в червоному, поул – у Райкконена. Перший в сезоні і 18-й в кар'єрі. Крім того, Кімі встановив найкращий час кола. Кращий за всю історію спорту. Фінський коментатор під час трансляції мало не помер від обширного інфаркту – волав активніше своїх італійських футбольних колег. Другий ряд був не надто задоволеними "Мерседес". Третій дістався Ферастаппену і Грожану. Межа між "найгіршими з кращих" і середняком пелетону з кожним етапом розмивається все більше – що не може не радувати! Здається, інтрига повертається в спорт!

Старт видався досить гарячим. Райкконен зберіг перше місце, а ось Хемілтон і Феттель допустили контакт коліс – "Феррарі" німця закрутило і відкинуло в кінець пелетону. Тим часом контакт зробили і Хартлі, Еріксон і Вандорн. Ківі стартував занадто повільно і став причиною аварійної ситуації – карма чи ні, але саме новозеландець зійшов після інциденту.

Рестарт на четвертому колі дав шанс Хему обійти Кімі, чим він і скористався. Ветеран, щоправда, швидко відігрався і повернув собі першість. В цей же час Феттель на 17-й позиції почав прорізати пелетон ...

На 21-му колі Кімі пішов на піт-стоп, чим скористалися в "Мерседес". Інженери Льюїса наказали пілоту прискоритися і наростити відрив ціною життєздатності покришок.

На 25-му колі з густим, як туман, димом зійшов Ріккардо. Мотор "Рено", між іншим. Новий, буквально днями розроблений, специфікація "С", між іншим. Цікаво, чи шкодує вже австралієць про майбутній перехід в нову команду?

У боротьбі Ферстаппена з Боттасом молодий голландець виштовхнув фіна за межі траси і був покараний п'ятьма секундами штрафу. Хемілтону вдалося обігнати іншого фіна – Райкконена і швидко піти на комфортний відрив. Інженер Кімі попросив зменшити темп через ледь живі покришки. Так перемога втекла з пальців ветерана.

Гран-прі Італії виграв Хемілтон, Райкконен другий. Це сотий подіум для найбільш вікового пілота у Формулі на даний момент. Тим не менш, є ще порох – Райкконен не втомлюється доводити, що йому ще є що сказати. Третім став Боттас, Феттель задовольнявся четвертим місцем. Через два тижні Формула-1 приїде в Сінгапур.

Ви зараз переглядаєте новину "Кращий в історії – і все таки другий: огляд Гран-прі Італії". Інші Новини формули 1 дивіться в блоці "Останні новини"

Автор:

Иван Коренєв

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...