Гран-прі Монако – справжня окраса будь-якого сезону Формули-1. Це і данина історії, і вузька міська траса, де одне невірне рішення призводить до зустрічі з відбійником. Тут перевага "Мерседес" не така велика, оскільки швидкість виходить на перший план. "Феррарі", проте, в цьому сезоні самостійно створює собі проблеми, так що гандикап італійців в максималке – грізне, але ненадійна зброя. Попередні п'ять етапів закінчилися п'ятьма дублями "Срібних стріл". Ймовірно, Скудерія проводить свій найгірший сезон за всю турбо-еру.
Кваліфікація. Головне в Монако не швидкість, як багато хто може подумати. По-справжньому важливу роль в Монте-Карло грають аеродинаміка, притискна сила і, безумовно, гальма. А для того, щоб точно налаштувати болід, потрібно ідеально проїхати вільні сесії і кваліфікацію. "Феррарі" цього зробити не вдалося. Спочатку Леклер "проспав" зважування і через це пропустив ще одну спробу, а потім Феттель на останній хвилині поліпшив час ... і вибив напарника з квал. Здається, гідра Маттіа Бінотто сама ріже собі голови. Опинившись у меншості, перший пілот "Феррарі" не зміг чинити тиск на "Мерседес". Поул з легкістю йде Хемілтону.
Гонка. Старт пройшов відносно спокійно. Топ-4 традиційно пішли вперед. Райкконен і Перес допустили невеликий контакт без наслідків. Через кілька кіл багатостраждальний Леклер намагається обігнати Хюлкенберга, але допускає контакт. Прокол на машині монегасків – заднє праве. Шарль намагається дошкандибати до боксів, але залишки колеса здорово пошарпали йому днище. На щастя тіфозі, у молодого пілота виходить доїхати до боксів, перевзутися і навіть виїхати назад.
Ферстаппен і Боттас не поділили піт-лейн – Макс недбало виїхав на трасу, припустимо контакт з фіном. Леклер сповіщає команду про те, що не збирається здаватися, але болідом ставати дуже важко керувати. Інженери кажуть Шарлю заїжджати в бокс. На жаль, це сходження для "Феррарі".
Насмішив своїх уболівальників Квят. "Щось бовтається у мене в кок-піті. А, все в порядку, це рукавичка ... ", – повідомив росіянин команді по радіо.
Під кінець гонки Хемілтон почав панікувати: мовляв, шини не витримають такого тривалого відрізка і йому доведеться поступитися Ферстаппену. Макс спробував атакувати Льюїса після легендарного тунелю, але чемп несподівано просто повернув у голландця. Зрізавши шикану, п'ятиразовий залишився лідером.
Гонку виграв Льюїс Хемілтон, 4-а перемога в сезоні, 77-а в кар'єрі. Макс Ферстаппен приїхав другим, але через штраф впав на дві позиції. Таким чином педьестал виглядав так: Хемілтон, Феттель, Боттас. Себастьяну нарешті вдалося розірвати порочне коло дублів "Мерседес", але стан особистого заліку все ще плачевний.
Через всього тиждень боротьба продовжитися в Канаді!
Раніше ми писали, що в пам'ять про Нікі Лауду гонщики Формули-1 носитимуть червоні кепки на Гран-прі Монако.
Результати Гран-прі Монако
- Льюїс Хемілтон ("Мерседес") – 78 кіл
- Себастьян Феттель ("Феррарі") – +2,602
- Валттері Боттас ("Мерседес") – +3,162
- Макс Ферстаппен ("Ред Булл") – +5,537
- П'єр Гаслі ("Ред Булл") – +9,946
- Карлос Сайнс ("Макларен") – +53,454
- Данило Квят ("Торо Россо") – +54,574
- Александер Албон ("Торо Россо") – +55,200
- Ромен Грожан ("Хаас") – +1.00,894
- Даніель Ріккардо ("Рено") – +1.01,034
- Ландо Норріс ("Макларен") – +1,06,801
- Кевін Магнуссен ("Хаас") – +1 коло
- Серхіо Перес ("Рейсінг Пойнт") – +1
- Ніко Хюлькенберг ("Рено") – +1
- Джордж Расселл ("Вільямс") – +1
- Ленс Стролл ("Рейсінг Пойнт") – +1
- Кімі Райкконен ("Альфа Ромео") – +1
- Роберт Кубіца ("Вільямс") – +1
- Антоніо Джовінаццо ("Альфа Ромео") – +2
- Шарль Леклер ("Феррарі") – не фінішував.
Положення пілотів у чемпіонаті
- Льюїс Хемілтон – 137 очков
- Валттері Боттас – 120
- Себастьян Феттель – 82
- Макс Ферстаппен – 78
- Шарль Леклер – 57
- П'єр Гаслі – 32
- Карлос Сайнс-молодший – 18
- Кевін Магнуссен – 14
- Серхіо Перес – 13
- Кими Райкконен – 13
- Ландо Норріс – 12
- Данило Квят – 9
- Даніель Ріккардо – 8
- Алекс Албон – 7
- Ніко Хюлькенберг – 6
- Ланс Стролл – 4
- Ромен Грожан – 2
Турнірне положення в Кубку конструкторів
- "Мерседес" – 257 очков
- "Феррарі" – 139
- "Ред Булл" – 110
- "Макларен" – 30
- "Рейсінг Пойнт" – 17
- "Хаас" – 16
- "Торо Россо" – 16
- "Рено" – 14
- "Альфа Ромео" – 13
- "Вільямс" – 0