Огляд Гран-прі Китаю: 10 євро Лауди, 3D-принтер "Макларена" і "граблі" Джовінаццо

9 Квітня 2017, 13:40

Гонку в Шанхаї виграв Хемілтон, але в "Мерседесі" занервували

<p style="text-align: justify;">Подіум Шанхаю. Фото AFP</p>
Подіум Шанхаю. Фото AFP

Етап чемпіонату Формули-1 в Китаї приємно дивував своїм "нововведенням" – вперше за кілька років в Піднебесній на вершині загального заліку не була пілот "Мерседес"! Феттель і Аррівабене не приховували посмішок, а Маркіонне з полегшенням зітхнув. Ймовірно, з відходом Росберга головним суперником для Льюїса Хемілтона став саме чотириразовий чемпіон світу. Феттель обіграв британця в Мельбурні, взявши 25 очок, Хем задовольнився другим місцем, але не приховував бажання відігратися. Перед гонкою настрій у обох пілотів було бойовим – вперше за кілька років сонце над Маранелло і Бреклі світило однаково ясно.

Гран-прі Китаю впевнено виграв Хемілтон, відірвавшись від решти пелотону на більш ніж двадцять секунд. Єдиними суперниками лідеру "Мерседес" були пілоти "Феррарі" і "Ред Булл" – Боттас припустився прикрої помилки і розвернувся при прогріванні під час руху за пейс-каром. Райкконен відчував невеликі проблеми з потужністю і зчепленням з дорогою, тому завдання "докучати" Хему дісталася Феттелю, Ферстаппену і Рікардо. Саме в такому порядку ця трійця і прийшла до фінішу. Двійка "Ред Булл" показала справжню командну боротьбу за третє місце, а Себастьян, хоч і "знімав" з кола більш 0.3 секунди, так і не встиг порівнятися з переможцем.

Погода в Шанхаї не жалувала ні команди, ні вболівальників. Особливим розчаруванням для фанатів стала середа – через негоду вільні заїзди довелося скасувати. Згодом туман і дощ лише посилилися – дирекції гонки не вдавалося б підняти медичний вертоліт в повітря, що було порушенням техніки безпеки Гран-прі. В кінцевому підсумку, п'ятниця так і не почула болідів.

У той же день благородний жест зробив Льюїс Хемілтон – британець перетнув трасу в бік трибун (що зазвичай заборонено) і роздав уболівальникам кілька кепок з автографами. "Я зайшов в соцмережі, щоб зрозуміти, що відчувають вболівальники. Після цього я попросив наших хлопців знайти кілька кепок і запитав у ФІА дозволу перетнути трасу, щоб підійти до головної трибуни. Я хотів хоч щось зробити для глядачів в цій ситуації" – сказав британець.

Кваліфікація. Судячи з усього, красиві жести не залишаються без винагороди. Хоча в останній практиці перші два місця зайняли боліди "Феррарі", кваліфікацію, хоч і з труднощами, відіграв Хем. Складність боротьби визнав навіть сам пілот: "Ми розуміли, що результати будуть дуже щільними, тому потрібно було проїхати ідеальний коло, так що довелося задіяти всі резерви. З кожною сесією мені вдавалося поліпшувати результати, особливих проблем не було, і останнє коло виявився кращим" .

Трек етапу. Траса "Шанхай Інтернешнл", створена Германом Тільке, стала відповіддю всім, хто голосив про схожість треків легендарного архітектора. У комплекс (побудований, до речі, за всього 18 місяців), Тільке вписав китайський ієрогліф "Шань", що позначає гору або пагорб. З чуток, "горбок" обійшовся будівельникам в 325 млн. доларів
.

979106-01-08

Цифра етапу. Напарник Льюїса Боттас трохи поступився Себастьяну Феттелю в кваліфікації, в результаті чого посів 3-е місце на стартовій решітці. Але навряд чи Валттері сказали хоч слово - різниця в результатах між фіном і німцем склала ... 0,001 секунди. Тото Вольфф зазначив, що проекція "перевела" цю тисячну в метричні одиниці, і виявилося, що на фініші між "носами" "Феррарі" і "Мерседес" було всього 5,9 см.

Новинка етапу. "Макларен" вирішили почати боротися з проблемами радикально – тепер вони будуть створювати деталі для боліда прямо в паддоку! А допоможе їм у цьому 3D-принтер. Тепер хлопці з Уокінга зможуть друкувати новинки для антикрила і інші пластикові частини прямо під час етапу. Чи допоможе це нововведення результатами Алонсо і Вандорна – сезон покаже.

Герой етапу. Пілот "Ред Булл" Макс Ферстаппен, безумовно, гідний назватися героєм етапу – він повторив подвиг Марка Уеббера, відігравши цілих 13 позицій. В результаті Макс зайняв 3-е місце, не слабо понервувавши в кінці гонки – круговий Грожан перед ним погіршував зчеплення з трасою, в результаті чого голландець пару раз міг прикро пропустити Ріккардо перед собою. До честі Макса, варто визнати його майстерність – незважаючи на блокування коліс, Ден так і не пройшов напарника. "Перші кола були неймовірно цікавими, і коли я обігнав дев'ять машин, то гонка злегка схожа на відеогру", – пожартував Ферстаппен. До речі кажучи, в перельотах і готелях Макс часто бавиться приставкою. Що ж, незалежно від роду діяльності, в кожному 19-річному хлопчику живе дитина. Чи не чудово це?

Антигерой етапу. Паскаль Верляйн все ще відходить від аварії в "Гонці Чемпіонів" – кажуть, німець заробив перелом хребця. Так чи інакше, замість нього за "Заубер" сезон почав запасний пілот "Феррарі" Антоніо Джовінаццо. Незважаючи на схвальні відгуки від Серджіо Маркіонне, Китай італієць повністю провалив. У суботу його "Заубер" розвернуло у відбійник. "Хотів би вибачитися перед хлопцями. Я їхав на межі, намагався вичавити з боліда максимум. В результаті я зачепив траву на виході з останнього повороту і втратив контроль" – сказав Джовінаццо ... і закінчив гонку в тому ж повороті. За 4 кола
.

979044-01-08

Жертва етапу. Китай показав нездатність "Макларен" боротися навіть за очки – Шанхай засвідчив подвійний схід для чорно-помаранчевих. Двигун від "Хонда" продовжує вражати все більше – як виявилося, в Мельбурні Фернандо Алонсо зупинився ... через брак палива! При низькій потужності японський движок виявився ще й занадто ненажерливим – ліміт в 105 літрів палива він "з'їдає" ще до фінішу. Але попри все, в тому числі і законам логіки, в Китаї Алонсо їхав в очковій зоні! І так би і приїхав в межах 6-8 місць, якби не черговий схід через двигуна. Незважаючи на це, іспанець зберігає вражаючий оптимізм і стійкість, знов почав говорити, що проводить одну зі своїх кращих гонок. Всі припущення про свій відхід з команди Фернандо вперто заперечує.

Аварія етапу. Аварією етапу можна сміливо назвати інцидент між Пересом і Строллом – мексиканець підчепив "Вільямс" новачка і вибив його з траси. Примітний цей епізод тим, що ... після нього не було ніякого покарання! Ось і нововведення від Чейза Кері, яких багато хто очікував. Тепер за допомогою стюардів Ф-1 буде вирішувати якомога менше гоночних епізодів. Означати це може лише одне – послаблення регламенту. А будь-яке послаблення прямо говорить – "Ганяти дадуть!".

Фрази етапу. "Я програв Вольффу 10 євро, поставив на поул Феттеля!" - віджартувався Ніккі Лауда перед пресою в суботу. Невинна, здавалося б, фраза багато що може сказати про настрій в керівництві "Мерседес". Уважні шанувальники "Сріблястих стріл" знають Лауду вже багато років – якщо австрієць допускає такі жарти, то в Бреклі нервують. Воно й не дивно – надто вже "Феррарі" додали в потужності.

Хемілтон, палаючий бажанням відігратися за минулий рік, нервує точно також, але радий гідного суперництва: "Передбачаю, що в цьому році в чемпіонаті суперництво розгорнеться по-справжньому, і сутичка за титул буде найгарячішою за всі роки моєї кар'єри! Але я вже смакую цю сутичку, в яку незабаром включаться і інші гонщики. "Феррарі" виглядає дуже сильно ".

Незважаючи на те, що тепер у Хема і Себа по 43 очка, технічно німець все ще лідер загального заліку. Через тиждень Формула відправиться в Бахрейн.

Ви зараз переглядаєте новину "Огляд Гран-прі Китаю: 10 євро Лауди, 3D-принтер "Макларена" і "граблі" Джовінаццо". Інші Новини формули 1 дивіться в блоці "Останні новини"

Автор:

Иван Коренєв

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...