Дощ – перше, що спадає на думку фанатам, коли вони згадують Сільверстоун. Історично склалося, що така погода супроводжує Гран-прі Великобританії вже багато років. Сірість і сльота добре передають ставлення власників автодрому до "гостей" – після 2019 року Сільверстоун має намір відмовитися від проведення формульних етапів. Основна причина – нерентабельність організації Гран-прі. Що ж, в цей раз гонка вийшла досить видовищною – і дощ зіграв не останню роль.
Почесним гостем паддока цієї неділі став Біллі Монгер -18-річний пілот Формули-4, який у жахливій аварії позбувся ніг.
"Пирелли" услышала тех, кто жаловался на слишком "долгоиграющие" покрышки и привезла "классику": Medium – Soft – SuperSoft. Кто мог знать, что именно детище шинников внесет столько драматизма в события этого воскресенья.
Гонка. Незважаючи на те, що над попередні два дні над Сільверстоуном лило, гонка починалася при сухій погоді. Перші "втрати" пелетон поніс ще до старту – пілот "Рено" Джоліон Палмер випробував проблеми з електронною системою гальмування. Англієць не зміг дотягнути навіть до піт-лейн і зупинився на траві. Через інцидент стюарди оголосили про ще одне коло для розігріву – це означало, що дистанція гонки буде скорочена до 51 кола. На старті Хемілтон утримав першість і кинувся вперед, у Феттеля загорілися гальма. А ось для "Торо Россо" гонка почалася не так добре – через надмірно агресивну боротьбу власних пілотів на першому ж колі команда втратила один болід! Сайнс зійшов через контакт з Квятом , попутно пошкодивши Магнуссен а. Даня , як і пілот " Хаас Рейсінг " , зміг продовжити гонку . Третім зійшов став Фернандо Алонсо , чий " Макларен " зупинився на 34 – му колі .
Драма розігралася за два кола до фінішу – Райкконен переслідував лідера, але зношені шини дали про себе знати: від перевантаження на повороті переднє ліве колесо "розмоталося" на волокна, через що фіну довелося в терміновому порядку летіти на піт-лейн, щоб встигнути зробити заміну і не пропустити Боттаса вперед. Піт-стоп коштував Кімі занадто дорого – Валттері обігнав його на більш м'якій покришці. Шини підвели і Феттеля – незабаром після інциденту з Айсменом Себ зловив прокол лівого переднього – і заіскрив дном по вибоїстому покриттю траси. Вихід був тільки один – вторити Кімі і міняти колесо.
Через непередбачений піт – стоп чотириразовий чемпіон опустився з 4 – ї позиції на 7 – ю . Тим самим німець проти своєї волі скоротив очковий розрив з Хемом – замість очікуваних тринадцяти головний суперників сезону відокремлює всього лише одне очко .
Першим прийшов Льюїс Хемілтон , другим – Валттері Боттас . Довго ми не бачили дублів для " Мерседес " ... Третім з кам'яним обличчям приїхав Райкконен . Топ – 5 замкнули пілоти " Ред Булл " – Ферстаппен і Ріккардо .
Хем виграє четверту гонку в Сільверстоуні поспіль , повторюючи рекорд легенди Джима Кларка . " Перемоги ніколи не даються легко ! Перемогти в Сільверстоуні – це неймовірно . Гордий , що бачу навколо стільки британських прапорів , підтримка уболівальників була просто неймовірною , спасибі їм за це ! Окреме спасибі Біллі Монгеру за те , що він приїхав на автодром . Він надихав мене в цей уїк – енд , і присвячую цю гонку йому ! " , – висловився переможець .
Герой гонки.Даніель Ріккардо . Незважаючи на те , що на рестарті Ден вилетів в гравій і втратив багато позицій , він методично " розрізав " пелетон аж до п'ятої позиції . З точки зору обставин – блискучий результат для австралійця .
Антигерой. Карлос Сайнс – молодший . Неуважна їзда іспанця мало не коштувала " Торо Россо " участі в Гран -прі . Стик з Квятом , сходження і удар в Магнуссена – Сайнс продовжує колобродити вже третій етап поспіль . Їли так піде і далі , то його риторика про бажання піти в іншу команду може змінитися риторикою босів про його участь у Формулі взагалі . Пам'ятаючи історичний прецедент з Квятом , ми пам'ятаємо – " Ред Булл " і " Торо Россо " готові йти на екстраординарні покарання своїх пілотів .
Shield. Перед гонкою "Феррарі" вирішили протестувати ще одну варіацію на тему додаткового захисту голови пілота – так званий "Щит" – лобове скло, що віддалено нагадує скло мотоцикла. Себастьян Феттель, на чиєму боліді було встановлено нововведення, відгукнувся вельми скептично: "Не думаю, що є сенс говорити про плюси, всі знають, для чого призначена ця система. Що стосується мінусів, то після того, як сьогодні вранці я її випробував, у мене трохи паморочилося в голові. Видимість не дуже гарна, що, мабуть, пов'язано з кривизною, спотворення досить сильні, а крім того на прямих відчувається, як бічні потоки повітря штовхають шолом вперед. З нею важче забиратися в кокпіт і вилазити з нього, що теж не дуже зручно, і момент евакуаціі з кокпіта тут важливіший. Але це не найголовніша проблема, до цього можна звикнути".
Результати Гран-прі Великобританії:
1. Хемілтон(Мерседес)…........ ...1:21.27.430
2. Боттас (Мерседес)………….…+14,063
3. Райкконен (Феррарі)………....+36,570
4. Ферстаппен (Реб Булл)…….…+52,125
5. Ріккардо (Ред Булл)…….…… +65,955
6. Хюлкенберг (Рено)……….…...+68,109
7. Феттель (Феррарі)……….…...+93,989
8. Окон (Форс Індія)…….……..+1 круг
9. Перес (Форс Індія)………….+1 круг
10.Масса (Вільямс)……………. +1 круг
11.Вандорн (Макларен)………...+1 круг
12.Магнуссен (Хаас Рейсінг)….+1 круг
13. Грожан (Хаас Рейсінг)…….+1 круг
14.Еріксон (Заубер)……………+1 круг
15. Квят (Торо Россо)…………..+1 круг
16. Стролл (Вільямс)…………..+1 круг
17. Верляйн (Заубер)…………...+1 круг
Особистий залік:
1. Феттель (Феррарі)…………..177
2. Хемілтон (Мерседес)……….176
3. Боттас (Мерседес)…………...154
4. Ріккардо (Ред Булл)…………117
5. Райкконен (Феррарі)...……….98
6. Ферстаппен (Ред Булл)……….57
7. Перес (Форс Індія)………….52
8. Окон (Форс Індія)…….……..43
9. Сайнс (Торо Россо)…….……..29
10. Хюлкенберг (Рено)….……….26
11. Масса (Вільямс)…….……….23
12. Стролл (Вільямс)…….……...18
13. Грожан (Хаас Рейсінг)……...18
14. Магнуссен (Хаас Рейсінг).....11
15. Верляйн (Заубер)…………...…5
16. Квят(Торо Россо)…………...…4
17. Алонсо (Макларен)………..….2
Кубок Конструкторів:
1. Мерседес………..330
2. Феррарі………...275
3. Ред Булл………...174
4. Форс Індія……...95
5. Вільямс………….41
6. Торо Россо……….33
7. Хаас Рейсінг…….29
8. Рено………………26
9. Заубер……………...5
10. Макларен………...2