Фінський пілот команди "Мерседес" Валттері Боттас став кращим у першій практиці 18-го етапу чемпіонату Формули-1 – Гран-прі Мексики.
Боттас найкращий з 42 кіл показав час 1 хвилина 17,824 секунди, друге місце зайняв лідер загального заліку, товариш фіна по команді британець Льюїс Хемілтон (35 кіл, +0,466 секунди), замкнув трійку голландський гонщик команди "Ред Булл" Макс Ферстаппен (16 кіл , +0,571 секунди).
Друга практика Гран-прі Мексики пройде пізніше в п'ятницю. У суботу відбудеться третя практика і кваліфікація, а гонка пройде в неділю.
Відзначимо, що з діючих пілотів Формули-1 в Мехіко перемагав тільки Льюїс Хемілтон – в 2016-му. У Мексиці пілоту "Мерседес" вистачить і п'ятого місця, щоб забезпечити собі 4-й титул. За чим стежити вболівальнику на вихідних – від хокею до боксу.
Результати першої практики Гран-прі Мексики:
Пілот | Команда | Час | Різниця | Кола |
1. В.Боттас | Mercedes | 1:17.824 | - | 42 |
2. Л.Хемілтон | Mercedes | 1:18.290 | 0.466 | 35 |
3. М.Ферстаппен | Red Bull | 1:18.395 | 0.571 | 16 |
4. Д.Ріккардо | Red Bull | 1:18.421 | 0.597 | 28 |
5. С.Феттель | Ferrari | 1:18.586 | 0.762 | 28 |
6. К.Райкконен | Ferrari | 1:19.008 | 1.184 | 27 |
7. C.Перес | Force India | 1:19.240 | 1.416 | 21 |
8. Ф.Алонсо | McLaren | 1:19.346 | 1.522 | 20 |
9. Ф.Масса | Williams | 1:19.443 | 1.619 | 32 |
10. Н.Хюлкенберг | Renault | 1:19.552 | 1.728 | 19 |
11. К.Сайнс | Renault | 1:19.554 | 1.730 | 24 |
12. Л.Стролл | Williams | 1:19.772 | 1.948 | 34 |
13. К.Магнуссен | Haas | 1:20.644 | 2.820 | 16 |
14. П.Верляйн | Sauber | 1:20.971 | 3.147 | 30 |
15. А.Джовинацці | Haas | 1:21.269 | 3.445 | 26 |
16. Ш.Леклер | Sauber | 1:21.446 | 3.622 | 28 |
17. Ш.Гелаель | Toro Rosso | 1:21.639 | 3.815 | 29 |
18. Б.Хартлі | Toro Rosso | 1:21.747 | 3.923 | 10 |
19. А.Селіш | Force India | 1:22.342 | 4.518 | 17 |
20. С.Вандорн | McLaren | - | 3 |
Раніше Льюїс Хемілтон влаштував легендарному легкоатлету Усейну Болту екстремальний заїзд на спорткарі за 150 тисяч доларів.
Нагадаємо, що після гонки в США заговорили про зміну формату стартової решітки, щоб посилити конкуренцію, але в той же час це може підвищити ризик аварій.