Страх і ненависть в Баку: рекорд Стролла, подвиг Боттаса і розбірки Феттеля з Хемілтоном

25 Червня 2017, 18:54

Гран-прі Азербайджану порадувало шанувальників Формули-1 кількістю інцидентів

<p style="text-align: justify;">Фото AFP</p>
Фото AFP

Гонка. Божевілля – тільки так, і ніяк інакше, можна назвати гонку в Баку. Кілька авто безпеки поспіль, віртуальний сейфтікар, червоні прапори, кілька перезапусків, сходження і повернення, вибухи шин і уламки всюди. Є ще порох в Королеві Автоспорту! У топ-3 встигли побувати і Маса, і Стролл, і Окон, і Перес, і навіть Магнуссен! Боттас був "поранений" Райкконеном в переднє антикрило і опустився на 20-е місце. Незважаючи на всі безумство, "літаючий фін" відіграв 18 позицій і приїхав 2-м! Третім, ставши головною несподіванкою фінішу, припаркувався Стролл! Ленс міг бути і зовсім другим, але на останніх метрах його обійшов Валттері. Проте, Стролл – перший канадець на подіумі після Жака Вільнева в 2001-му році! І це новий рекорд – Ленс став наймолодшим пілотом на подіумі в дебютному сезоні.

305431-01-08

А гонку, з променистою усмішкою і залізобетонними нервами, виграв Даніель Ріккардо. Феттель приїхав 4-м, а Хемілтон замикає топ-5. Алонсо на повному ходу в'їжджає на 9-е місце і заробляє перші 2 очки для "Макларен"!

Всі результати сезону Формули-1, особистий залік і розташування в Кубку Конструкторів

Герой. Безумовно, Ленс Стролл. Молодий канадець продемонстрував неабияку витримку для своїх 18-ти років і крізь весь хаос примудрився приїхати на подіум. Крім того, героєм гонки може по праву називатися Валттері Боттас. Фінн "впав" з другого місця на двадцяте, а потім знову повернувся на "срібло". Не так багато пілотів за всю історію робили щось подібне.

305024-01-08

Гран прі. Технічно, Формула-1 приїжджає в Баку ось уже другий рік поспіль. Але якщо минулорічний заїзд був названий Гран-прі Європи, то в цьому році азербайджанці твердо заявили, що вони - ніякі не європейці. На тому й порішили - з 2017 в чемпіонаті буде Гран-прі Азербайджану.

Траса. "Найшвидша міська траса в світі", – впевнено говорить про Баку Фернандо Алонсо. І тут ветеран як ніколи правий – Герман Тільке примудрився вписати в міську конфігурацію найдовшу пряму в усьому формульному календарі – цілих 2,1 км! У теорії, на такій дистанції болід може розвинути швидкість до 370 км. Але розігнатися – штука нехитра. "А хитрість буде в гальмуванні", – вирішив Тільке. Вирішив ... і зробив прямий поворот, від якого чортихаються навіть бувалі пілоти. Множинні блокування забезпечені, особливо якщо загратися з обгоном. Секрет азербайджанського успіху до цієї неділі знала тільки одна людина – пенсіонер на ім'я Ніко Росберг.

Хем-Себ. Здається, цукерково-букетний період між двома чемпіонами закінчено. Під час чергового сейфті-кара Хемілтон, лідер гонки, несподівано загальмувати перед Феттелем, чим викликав зіткнення. Після цього Феттель порівнявся з Хемом і в'їхав в нього зліва. Можливо, боротьба за чемпіонство повертає нас в ті часи, коли Шумахер хотів гарненько прописати Култхарду! Вишенькою на торті стали червоні прапори на 23-му колі, яким передували кілька віртуальних і реальних пейс-карів.

Диво на піт-лейн. До червоних прапорів Кімі Райкконен постраждав від власних уламків, через що у нього вибухнуло заднє праве колесо. Проїзд на ободі - гарантована шкода підвісці, через що ніхто не здивувався, коли інженери закотили болід фіна в бокси. Але всього за дві хвилини до відновлення гонки на обличчях тіффозі знову засяяли посмішки: інженери викотили Кімі на піт-лейн - він продовжив гонку! І все ж фіну довелося зійти на 48-му колі.

Помста Рожевої Пантери. Ідентична ситуація сталася з Серхіо Пересом. "Чеко, ти вибув!", – пролунав в ефірі голос інженера "Форс Індія", після чого мексиканця закотили "під дах". А причиною тимчасового сходження Переса стало зіткнення з ... напарником! Окон намагався чисто обігнати Чеко, однак тільки позбавив команду теоретичних очок. Що ж, в "Форс Індія" самі винні: залишивши Переса безкарним в Монреалі, вони дали Рожевій Пантері, як вже охрестили Окона соцмережі, свободу дій. Сам Окон, правда, нехай і одразу, свого домігся – на 42-му колі Перес знову зійшов. Вже напевно.

Ферстаппен. Юний Макс стає лідером за кількістю мату в ефірі - не дивно, голландець знову сходить з дистанції! Відмова мотора в Баку - і це 4 сходження для юного обдарування за 7 гонок в сезоні! Здається, Максу дуже хочеться поговорити з мотористами з "Рено". Поки що "Ред Булл" по надійності можна порівняти хіба що з "Мінарді".

"Макларен". Оновилися так оновилися! Фанатам "Макларен" залишається тільки освистувати власну команду: через оновлення і заміни Алонсо і Вандорн оштрафовані на 40 і 30 позицій відповідно. Старт з останнього ряду для абсолютно неконкурентоспроможних машин!

ddlxtupwaaebmqn

Два Брауни і "Хонда". У Монреалі виконавчий директор "Макларен" Зак Браун нарешті виніс "Хонді" ультиматум – або негайні поліпшення, або розрив. Навіть фінансові вливання не допоможуть японцям. З чуток, контракт з мотористами приносить хлопцям з Уокінга 100 мільйонів доларів щорічно. "Постійна відсутність призових і штрафи значно зменшують фінансову вигоду цих угод", – парирує Браун. Інший Браун, Росс, спортивний директор Формули-1, безпосередньо пропонує допомогу "Хонді": "Присутність кожного моториста в чемпіонаті дуже важлива для нас. Ми будемо щасливі допомогти японським інженерам". Керівник проекту "Хонда" у Формулі-1 Юсуке Хасегава у відповідь викидає білий прапор: "Я дуже ціную цю пропозицію. Нам варто прийняти допомогу. Ми будемо вести переговори".

Алонсо. Натяки Фернандо Алонсо стають все менш тонкими. Коли на прес-конференції було піднято питання про контракти на наступний сезон, Нандо недвозначно відповів: "Переходів буде куди більше, ніж ви думаєте. Моя мета – перемагати". Можливе рішення про перехід іспанця підтримують інші пілоти "старої школи". "Алонсо в кінці пелетону – це просто пародія. Він марно витрачає свій час і сили в "Макларен", – заявляє легенда "Ред Булл" Марк Веббер. Феліпе Масса ще більш категоричний: "Якщо Фернандо не отримує задоволення від Формули-1, можливо, йому варто змінити команду або взагалі спробувати себе в чомусь ще. Думаю, йому варто піти". Тим не менш, Алонсо нарешті "розмочив" рахунок "Макларен", здобувши феноменальні 2 очка.

Сирітка "Заубер". Моніша Кальтенборн пішла! Перша жінка-бос в Формулі-1 один залишила свій пост. Офіційна причина відходу керівника "Заубер" – незгода з новими власниками в питаннях про розвиток команди. Неофіційна – місіс Кальтенборн не хотіла віддавати перевагу будь-кому з пілотів, в той час як власник команди, компанія "Лонгбоу Фінанс СА", надає перевагу Ерріксону Верляйну. Чуток ходить багато, деякі підтвердив і сам Верляйн: "Незадовго до відходу Моніша дзвонила мені і говорила, що її звільнять ...". Ерріксон, як і "Лонгбоу Фінанс", всі чутки відкидає.


<p>Фото AFP</p>

<p>Фото AFP</p>

<p>Фото AFP</p>

<p>Фото AFP</p>

<p>Фото AFP</p>

<p>Фото AFP</p>

<p>Фото AFP</p>

<p>Фото AFP</p>

<p>Фото AFP</p>

<p>Фото AFP</p>

<p>Фото AFP</p>

<p>Фото AFP</p>

<p>Фото AFP</p>

<p>Фото AFP</p>

<p>Фото AFP</p>

<p>Фото AFP</p>

<p>Фото AFP</p>

<p>Фото AFP</p>

<p>Фото AFP</p>

<p>Фото AFP</p>

<p>Фото AFP</p>

<p>Фото AFP</p>

<p>Фото AFP</p>

<p>Фото AFP</p>

Ви зараз переглядаєте новину "Страх і ненависть в Баку: рекорд Стролла, подвиг Боттаса і розбірки Феттеля з Хемілтоном". Інші Новини формули 1 дивіться в блоці "Останні новини"

Автор:

Иван Коренєв

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...